Reklama

Najnowsze dane o polskiej reklamie. Google i Facebook zacierają ręce

2,4 mld zł wydali reklamodawcy w polskim internecie w I półroczu tego roku – wynika z najnowszej edycji badania AdEX. To o 275 mln zł więcej niż rok wcześniej.

Publikacja: 04.11.2019 20:43

Najnowsze dane o polskiej reklamie. Google i Facebook zacierają ręce

Foto: Bloomberg

W I kwartale br. na reklamę w internecie wydano w Polsce w sumie 1,08 mld zł, czyli o 8,8 proc. więcej niż przed rokiem. Dało to wydawcom online, wyszukiwarkom i mediom społecznościowym 43-proc. udział w rynku i po raz pierwszy zgromadziły one budżety większe niż telewizja.

CZYTAJ TAKŻE: Reklama online warta więcej niż telewizyjna

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Strażnik nieba NATO z Gdyni. Polska tarcza antydronowa podbija świat
Materiał Promocyjny
Huawei wyznacza nowy standard bezpieczeństwa magazynów energii
Biznes Ludzie Startupy
„Polski laser”. Ten start-up chce odmienić produkcję smartfonów i chipów
Materiał Promocyjny
Łączność dopasowana do potrzeb przedsiębiorcy
Biznes Ludzie Startupy
Ogrody i plantacje zamiast parkingów i pustostanów. To będzie rewolucja w miastach
Reklama
Reklama