Aktualizacja: 01.07.2025 02:59 Publikacja: 30.06.2020 10:14
Foto: Adobe Stock
Atak koronawirusa sprawił, że preferencje zakupowe Polaków w ostatnim czasie zmieniały się niemal z tygodnia na tydzień. Część nietypowych kategorii produktowych, dotąd stanowiących margines sprzedaży, stawała się prawdziwym przebojem, inne zaś popularne dotąd kategorie w błyskawicznym czasie okazywały się zbędne.
Jak podkreślają eksperci śledzący trendy konsumenckie, pandemia wywołała prawdziwy efekt kolejki górskiej, jednego dnia czyniąc najbardziej pożądanym produktem urządzenia do wypieku chleba, drugiego zaś – maszyny do szycia, choć wcześniej obie kategorie w rynkowych statystykach stanowiły niezauważalną niszę.
Nowoczesne kabiny, panoramiczne okna, cena od 79 euro – niemiecki start-up Nox Mobility planuje rewolucję na tor...
Start-up Seecoin wdraża nowatorski system, który pozwoli reklamodawcom wejść w interakcję z odbiorcami. Jego twó...
Firma, która opracowuje systemy AI i drony uderzeniowe, dość niespodziewanie stała się jedną z najcenniejszych u...
Twórca start-upu Jetson One Tomasz Patan wprowadza na rynek kolejną wersję pojazdu, o którym jest już głośno na...
Proces cyfryzacji nabiera tempa także w polskiej gospodarce. Od menedżerów i pracowników będzie wymagał nowych k...
Polski youtuber i przedsiębiorca postanowił, opierając się wyłącznie na sztucznej inteligencji, zbudować od pods...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas