Aktualizacja: 01.07.2025 01:09 Publikacja: 27.01.2021 14:01
Booksy łączy klientów z usługodawcami. Są to głównie fryzjerzy i salony kosmetyczne
Foto: mat. pras.
Pieniądze do platformy, specjalizującej się w umawianiu wizyt online (m.in. do salonów fryzjerskich, czy kosmetycznych), popłynęły od amerykańskich inwestorów. Potężny zastrzyk ma pomóc rodzimej firmie na dynamiczne zwiększenie udziału na kluczowych rynkach zagranicznych – w USA i Wielkiej Brytanii oraz w innych krajach europejskich. Jednak Booksy, który niedawno dokonał fuzji z rywalem – polskim Versum, nie wyklucza także kolejnych akwizycji.
Booksy to już dziś najpopularniejsza na świecie aplikacja mobilna do rezerwacji wizyt online i jeden z wiodących kandydatów do tytułu pierwszego polskiego jednorożca (startup wyceniany na co najmniej 1 mld dol.). Pozyskanie przez spółkę Batorego 70 mln dol. oznacza, że w sumie w firmę z siedzibą w San Francisco inwestorzy wpompowali już niemal 120 mln dol. A to rekord na rodzimym rynku (na tym etapie rozwoju). Stał się on udziałem funduszy Cat Rock Capital i Sprints Capital, które dotąd zainwestowały m.in. w Revolut, Vinted, Takeaway i Pyszne.pl.
Nowoczesne kabiny, panoramiczne okna, cena od 79 euro – niemiecki start-up Nox Mobility planuje rewolucję na tor...
Start-up Seecoin wdraża nowatorski system, który pozwoli reklamodawcom wejść w interakcję z odbiorcami. Jego twó...
Firma, która opracowuje systemy AI i drony uderzeniowe, dość niespodziewanie stała się jedną z najcenniejszych u...
Twórca start-upu Jetson One Tomasz Patan wprowadza na rynek kolejną wersję pojazdu, o którym jest już głośno na...
Proces cyfryzacji nabiera tempa także w polskiej gospodarce. Od menedżerów i pracowników będzie wymagał nowych k...
Polski youtuber i przedsiębiorca postanowił, opierając się wyłącznie na sztucznej inteligencji, zbudować od pods...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas