Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 26.06.2025 18:18 Publikacja: 02.02.2021 08:29
Prezes Amazona Jeff Bezos
Foto: Bloomberg
Zwarcie o polskie wydatki internetowe wchodzi w decydującą fazę. Allegro już walczy z chińskim AliExpress, a teraz wejdzie na ring kolejny zawodnik wagi superciężkiej, czyli Amazon.
– Zwiększy się konkurencja i nastanie era „wyścigu zbrojeń”. W tej grze liczyć się będą podmioty, które stać na duże i szybkie inwestycje w dalszy rozwój oraz postępującą cyfryzację sprzedaży i procesu obsługi klienta – mówi Grzegorz Rudno-Rudziński, managing partner Unity Group. – Historycznie w takim wyścigu na każdym rynku, jaki atakował Amazon, ginęły firmy mało dynamiczne, o nisko scyfryzowanym modelu (zaczynając od księgarni, poprzez kolejne branże w USA) oraz firmy bez środków na inwestycje, koniecznych w perspektywie długiej walki – dodaje.
Nowoczesne kabiny, panoramiczne okna, cena od 79 euro – niemiecki start-up Nox Mobility planuje rewolucję na tor...
Start-up Seecoin wdraża nowatorski system, który pozwoli reklamodawcom wejść w interakcję z odbiorcami. Jego twó...
Firma, która opracowuje systemy AI i drony uderzeniowe, dość niespodziewanie stała się jedną z najcenniejszych u...
Twórca start-upu Jetson One Tomasz Patan wprowadza na rynek kolejną wersję pojazdu, o którym jest już głośno na...
Proces cyfryzacji nabiera tempa także w polskiej gospodarce. Od menedżerów i pracowników będzie wymagał nowych k...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas