Aktualizacja: 01.07.2025 06:24 Publikacja: 04.05.2021 10:35
Rezi czy Ekipa to absolutna czołówka rodzimych internetowych influencerów. W sieci mają po kilka milionów obserwujących, a na imprezach na żywo ogląda ich (tak jak w 2019 r. w krakowskiej Tauron Arenie) nawet ponad 20 tys. fanów
Foto: prasgethero
Influencerzy z sieci już od paru lat skutecznie zdobywają atencję młodszej części społeczeństwa, która stroni od tradycyjnych mediów, jak gazety, radio czy telewizja. Internet wykreował nowe autorytety dla pokolenia nastolatków. To dlatego ze sklepów szybko znikają lody Koral – nie te reklamowane kiedyś przez Marylę Rodowicz, lecz youtuberową Ekipę.
Pandemia tylko wzmocniła nowe zjawisko i siłę tzw. influencer marketingu. Największe firmy biją się dziś o to, by właśnie ich produkty w internecie promowały gwiazdy pokroju Karola „Friza” Wiśniewskiego, Tromby czy Wersowy z Ekipy.
Nowoczesne kabiny, panoramiczne okna, cena od 79 euro – niemiecki start-up Nox Mobility planuje rewolucję na tor...
Start-up Seecoin wdraża nowatorski system, który pozwoli reklamodawcom wejść w interakcję z odbiorcami. Jego twó...
Firma, która opracowuje systemy AI i drony uderzeniowe, dość niespodziewanie stała się jedną z najcenniejszych u...
Twórca start-upu Jetson One Tomasz Patan wprowadza na rynek kolejną wersję pojazdu, o którym jest już głośno na...
Proces cyfryzacji nabiera tempa także w polskiej gospodarce. Od menedżerów i pracowników będzie wymagał nowych k...
Polski youtuber i przedsiębiorca postanowił, opierając się wyłącznie na sztucznej inteligencji, zbudować od pods...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas