Polski startup z potężną brytyjsko-niemiecką inwestycją

Rodzima spółka eStoreMedia, działający w branży IT i e-handlu, pozyskała od zagranicznych funduszy 30 mln dol. finansowania. Pieniądze od inwestorów mają m.in. pomóc w zagranicznej ekspansji dostawcy oprogramowania SaaS (z ang Software as a Service), służącego do optymalizacji sprzedaży w e-commerce.

Publikacja: 09.06.2021 17:59

Polski startup z potężną brytyjsko-niemiecką inwestycją

Foto: Adobe Stock

Polski biznes wsparły londyński fundusz Kennet Partners oraz monachijski Digital+ Partners. To pierwsi zewnętrzni inwestorzy startupu. Teraz eStoreMedia, twórca oprogramowania eStoreCheck, maksymalizującego sprzedaż online marek konsumenckich chce rozwinąć autorską technologię Digital Shelf Automation i mocno ruszyć z ofertą nie tylko w Europie, ale również w USA, Azji i Ameryce Południowej.

Oprogramowanie polskiej firmy pomaga zwiększać sprzedaż online i analizować obecność danych marek w sklepach internetowych oraz na platformach marketplace (takich jak np. Amazon czy Allegro). Wykorzystuje do tego sztuczną inteligencję i analizę opartą o algorytmy uczenia maszynowego (narzędzie daje firmom prowadzącym e-sprzedaż wiedzę o tym, jak ich produkty prezentowane są przez sklepy internetowe oraz co należy zrobić, aby zmaksymalizować ich sprzedaż).

CZYTAJ TAKŻE: Reddit stał się internetowym oknem. A miał podbijać… gastronomię

Spółka eStoreMedia nie zdradza, kto jest jej klientem, ale wskazuje, że są wśród nich firmy z listy „Fortune 500”. Twierdzi, że swoje projekty już dziś realizuje w przeszło 50 krajach świata. Bartosz Kiełbinski, założyciel eStoreMedia, ma ambicję, by stworzyć uniwersalną platformę (Digital Shelf Automation), która zmieni sposób współpracy między właścicielami marek oraz sklepami prowadzącymi ich sprzedaż online. – Potrafimy tworzyć narzędzia, które naprawdę zmienią reguły gry w e-commerce – przekonuje.

W tę wizję uwierzył Hillel Zidel, managing director w Kennet Partners. – Widzimy potężny potencjał w narzędziach SaaS do wspierania marek konsumenckich w zarządzaniu ich biznesem w e-commerce – podkreśla.

Z kolei Dirk Schmuecking, partner w Digital+ Partners, liczy, że polska spółka zostanie globalnym liderem w branży analityki e-commerce dla producentów.

Polski biznes wsparły londyński fundusz Kennet Partners oraz monachijski Digital+ Partners. To pierwsi zewnętrzni inwestorzy startupu. Teraz eStoreMedia, twórca oprogramowania eStoreCheck, maksymalizującego sprzedaż online marek konsumenckich chce rozwinąć autorską technologię Digital Shelf Automation i mocno ruszyć z ofertą nie tylko w Europie, ale również w USA, Azji i Ameryce Południowej.

Oprogramowanie polskiej firmy pomaga zwiększać sprzedaż online i analizować obecność danych marek w sklepach internetowych oraz na platformach marketplace (takich jak np. Amazon czy Allegro). Wykorzystuje do tego sztuczną inteligencję i analizę opartą o algorytmy uczenia maszynowego (narzędzie daje firmom prowadzącym e-sprzedaż wiedzę o tym, jak ich produkty prezentowane są przez sklepy internetowe oraz co należy zrobić, aby zmaksymalizować ich sprzedaż).

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Biznes Ludzie Startupy
Historia zdrowia każdego w jednym pliku. Firma z Warszawy chce zlikwidować kolejki
Biznes Ludzie Startupy
Sztuczna inteligencja z Polski chce odmienić działanie firm w USA
Biznes Ludzie Startupy
Polska elektrownia wodna nie musi mieć tamy
Biznes Ludzie Startupy
Klikasz i kupujesz to, co widzisz w TV. Pomoże polska sztuczna inteligencja
Biznes Ludzie Startupy
Polacy radykalnie wydłużyli świeżość żywności. Technologia z Torunia trafi do USA