Obraca się jak wiatrak. To przyszłość telewizorów?

Bloomberg

Samsung szuka sposobu, by dotrzeć do pokolenia, które intensywnie konsumuje media społecznościowe. I ma pomysł.

Koreański gigant zaprezentował nietypową nowość na rynku telewizorów. Telewizor The Sero ma domyślnie być ustawiony pionowo, by lepiej sprawdzać się przy oglądaniu klipów wideo z mediów społecznościowych takich jak Instagram, Facebook czy TikTok, które na ekranach smartfonów oglądane są wertykalnie, a nie horyzontalnie.

CZYTAJ TAKŻE: Wkrótce pojawi się telewizor, który znika

Nowy telewizor, The Sero, jest kolejnym urządzeniem z rodziny „nietypowych” TV Samsunga. Bliskimi „krewnymi” nowego ekranu są Serif ustawiany na nietypowych nóżkach czy The Frame, który wyłączony może pełnić funkcję wystroju pomieszczenia dzięki opcji Ambient Mode. The Sero, w zamierzeniach Samsunga jest adresowany do millenialsów (i młodszego pokolenia), którzy z mediów intensywnie korzystają na ekranach swoich smartfonów, dzięki czemu są przyzwyczajeni do pionowego obrazu.

Nowy telewizor ma zdobyć millenialsów korzystających z serwisów społecznościowych

The Sero będzie mieć ekran QLED o przekątnej 43 cali i 4.1-kanałowy system audio o mocy 60 W. Producent nie ujawnił jeszcze rozdzielczości obrazu, ale można zakładać, że będzie to 4K, gdyż u Samsunga jest to już praktycznie standard. Urządzenie ma sprawdzać się nie tylko przy oglądaniu filmów z Instagrama czy Facebooka, ale także przy przeglądaniu zdjęć i komentarzy – Instagram faktycznie będzie wyglądał dobrze na ekranie The Sero. Na szczęście, jeżeli ktoś będzie chciał obejrzeć np. „Grę o tron”, to może obrócić ekran i uzyskać tradycyjny, horyzontalny telewizor.

CZYTAJ TAKŻE: Telewizor zwijany w rulon i robot do pieczenia chleba, czyli nowinki z Las Vegas

The Sero jest przeznaczony, przynajmniej na razie, tylko na rynek koreański. A szkoda, bo urządzenie nie będzie odbiegać ceną od telewizorów ze średnio-wyższej półki – Koreańczycy będą płacić za nie około 1,9 mln wonów (ok. 6 tys. złotych). Oznacza to, że sporo instagramowych influencerów zapewne bardzo chętnie by kupiło pionowy telewizor.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Autonomiczne pojazdy mają wozić ludzi w Wielkiej Brytanii

Bezpieczne, autonomiczne pojazdy mają zrewolucjonizować transport miejski na Wyspach Brytyjskich. Autonomiczne pojazdy CAPRI, wglądające ...

Polskie dzieła sztuki w smartfonie. Nowa aplikacja

W sklepie Google Play ukazała się wykonana przez ARP Games aplikacja „Ułóż Kulturę”. To ...

W polski rower przyszłości zainwestował b. wiceprezes Tesli

Firma JIVR idzie jak burza. A raczej jedzie. Jej elektryczny jednoślad zagrał już w ...

Apple i Samsung mają problem. Chodzi o promieniowanie

Dziennikarze „Chicago Tribune” testowali popularne modele telefonów pod względem emitowanego promieniowania. Wyniki mocno namieszały ...

Resort cyfryzacji sprawdza FaceApp. Ta aplikacja naprawdę jest groźna?

Niezwykle popularna w ostatnich dniach aplikacja do postarzania zdjęć twarzy, która bije również rekordy ...

Brytyjski gigant finansowy brzydko zwalniał. Media piszą o polskim wątku

Brytyjski startup miał wymuszać na pracownikach to, by sami się zwalniali, podaje magazyn Wired. ...