Obraca się jak wiatrak. To przyszłość telewizorów?

Bloomberg

Samsung szuka sposobu, by dotrzeć do pokolenia, które intensywnie konsumuje media społecznościowe. I ma pomysł.

Koreański gigant zaprezentował nietypową nowość na rynku telewizorów. Telewizor The Sero ma domyślnie być ustawiony pionowo, by lepiej sprawdzać się przy oglądaniu klipów wideo z mediów społecznościowych takich jak Instagram, Facebook czy TikTok, które na ekranach smartfonów oglądane są wertykalnie, a nie horyzontalnie.

CZYTAJ TAKŻE: Wkrótce pojawi się telewizor, który znika

Nowy telewizor, The Sero, jest kolejnym urządzeniem z rodziny „nietypowych” TV Samsunga. Bliskimi „krewnymi” nowego ekranu są Serif ustawiany na nietypowych nóżkach czy The Frame, który wyłączony może pełnić funkcję wystroju pomieszczenia dzięki opcji Ambient Mode. The Sero, w zamierzeniach Samsunga jest adresowany do millenialsów (i młodszego pokolenia), którzy z mediów intensywnie korzystają na ekranach swoich smartfonów, dzięki czemu są przyzwyczajeni do pionowego obrazu.

Nowy telewizor ma zdobyć millenialsów korzystających z serwisów społecznościowych

The Sero będzie mieć ekran QLED o przekątnej 43 cali i 4.1-kanałowy system audio o mocy 60 W. Producent nie ujawnił jeszcze rozdzielczości obrazu, ale można zakładać, że będzie to 4K, gdyż u Samsunga jest to już praktycznie standard. Urządzenie ma sprawdzać się nie tylko przy oglądaniu filmów z Instagrama czy Facebooka, ale także przy przeglądaniu zdjęć i komentarzy – Instagram faktycznie będzie wyglądał dobrze na ekranie The Sero. Na szczęście, jeżeli ktoś będzie chciał obejrzeć np. „Grę o tron”, to może obrócić ekran i uzyskać tradycyjny, horyzontalny telewizor.

CZYTAJ TAKŻE: Telewizor zwijany w rulon i robot do pieczenia chleba, czyli nowinki z Las Vegas

The Sero jest przeznaczony, przynajmniej na razie, tylko na rynek koreański. A szkoda, bo urządzenie nie będzie odbiegać ceną od telewizorów ze średnio-wyższej półki – Koreańczycy będą płacić za nie około 1,9 mln wonów (ok. 6 tys. złotych). Oznacza to, że sporo instagramowych influencerów zapewne bardzo chętnie by kupiło pionowy telewizor.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Kreml wzywa Google na dywanik. Chodzi o Krym

Przewodniczący Dumy wzywa amerykański koncern Google, by wyjaśnił mające zdaniem Rosjan miejsce, łamanie rosyjskiej ...

Cyberpunk podbił kurs akcji CD Projektu

Informacje związane premierą gry Cyberpunk 2077 ogłoszone na targach E3 w Los Angeles wywindowały ...

Mobilny świat zjechał na tydzień do Barcelony

Prawie 110 tys. osób odwiedzi tegoroczne targi MWC19 Barcelona. Za sprawą technologii 5G nie ...

Xperia przejdzie do historii? Sony ma duży problem

Sprzedaż smartfonów japońskiej firmy leci na łeb na szyję. Jeszcze w 2014 r. koncern ...

Po Huawei amerykański rząd bierze się za chińskie drony

Amerykański Departament Bezpieczeństwa Krajowego (DHS) ostrzega przed chińskimi dronami. Według DHS mogą zbierać dane ...

Kevin znów sam w domu. 6 mln odsłon w dwa dni

Macaulay Culkin, odtwarzający rolę Kevina, wrócił niej po 28 latach, reklamując Google Assistant. Nie ...