Po bankructwie Goclever polskie marki mają problem

Mimo kilkunastu lat na rynku, operacji w wielu krajach i szerokiej oferty, firma Goclever znalazła się w likwidacji. Co z innymi polskimi graczami na rynku elektroniki użytkowej?

Publikacja: 30.07.2019 18:19

Po bankructwie Goclever polskie marki mają problem

Foto: Bloomberg

O marce Goclever zrobiło się głośno, gdy w 2012 r. jej tablety w cenie 369 zł – wówczas najniższej na rynku – podbiły sieć sklepów Biedronka. Wyprzedawały się na pniu, poszło co najmniej kilkanaście tysięcy sztuk, więc szybko w sieciach handlowych pojawiały się oferty innych rodzimych marek. Nie producentów, ponieważ wówczas firmy stawiały na import produktów z Chin, które były tylko oznaczane ich marką. Dzięki temu nie musiały inwestować w kosztowne prace nad nowymi rozwiązaniami, rozwijały tylko dystrybucję w Polsce, ale także w innych krajach.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Gadżety
Polacy w domach trzymają prawdziwy skarb. Nieużywaną elektronikę
Gadżety
Popularne urządzenia Apple czeka rewolucja. Wyciekły informacje
Gadżety
Z Apple'a wyciekły informacje o nowym modelu. To ma być rewolucja w iPhone'ach
Materiał Promocyjny
Jak technologia ułatwia codzienne życie? 7 gadżetów, które warto mieć w domu
Gadżety
Wiadomo już, ilu Polaków ma smartwatcha lub „smart” opaskę. To przyszłość medycyny