Kupujemy coraz więcej elektroniki premium. Kluczem online i łatwość obsługi

Globalna sprzedaż elektroniki użytkowej, w tym sprzętu RTV i artykułów gospodarstwa domowego, przekroczyła w ubiegłym roku 1 bln euro. Po raz pierwszy w historii.

Publikacja: 18.02.2019 18:06

Kupujemy coraz więcej elektroniki premium. Kluczem online i łatwość obsługi

Foto: Bloomberg

Rekord padł w wyniku 4-proc. wzrostu globalnej sprzedaży produktów tych kategorii. Jak wynika z danych GfK, motorem napędowym wzrostów okazały się urządzenia z segmentu telekomunikacyjnego i małego AGD (w ciągu roku popyt na nie skoczył po 7 proc.), a także elektroniki użytkowej i fotografii (6 proc.) oraz IT, w tym elektronicznego sprzętu biurowego (1 proc.). Trendu nie zdołało zahamować spowolnienie w segmencie dużego AGD. W 2018 r. kupiono bowiem o 1 proc. mniej urządzeń w tej kategorii.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Materiał Promocyjny
Jak technologia ułatwia codzienne życie? 7 gadżetów, które warto mieć w domu
Gadżety
Wiadomo już, ilu Polaków ma smartwatcha lub „smart” opaskę. To przyszłość medycyny
Gadżety
Ten sprzęt Apple może być hitem. Polacy w światowej czołówce
Gadżety
Samsung podsumował 2024 rok. Utrzymał pozycję globalnego lidera rynku telewizorów
Gadżety
To miał być rewolucyjny gadżet. Tysiące klientów nie odzyskają pieniędzy
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń