Reklama

Snap nie dał się Facebookowi. Aplikacja odzyskuje siły

Snap (dawniej Snapchat) miał był łatwo zjedzony przez należącego do Facebooka Instagrama, a jednak wyniki za III kw. pokazują, że założona przez Evana Spiegela firma ma się coraz lepiej, szybko zwiększając przychody.

Publikacja: 23.10.2019 13:44

Snap nie dał się Facebookowi. Aplikacja odzyskuje siły

Foto: Bloomberg

Zaprezentowała właśnie bardzo dobre wyniki za minione trzy miesiące. O 7 mln wzrosła liczba dziennych użytkowników aplikacji, dzięki czemu Snapa każdego dnia otwiera 210 mln osób. Przychody spółki wyniosły 416 mln dol., osiągając imponujący wzrost rok do roku – spółka poprawiła bowiem wyniki z 2018 r. o połowę. Konsekwentnie spada również strata netto. W III kw. wyniosła ona 227 mln dol. wobec 255 mln dol. w II kw. Rok do roku strata netto pomniejszyła się o 98 mln dol.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Globalne Interesy
DeepSeek to dopiero początek. Chiny już mają nowego króla AI
Globalne Interesy
AI na nosie i wielki sukces. Czy ten gadżet wyprze smartfony?
Globalne Interesy
Burza wokół kontrowersyjnej reklamy w „Vogue”. Czy AI odbierze pracę modelkom?
Globalne Interesy
Zamiast Polski będzie Azja. Intel zmienia globalne plany i zabiera wielką inwestycję
Globalne Interesy
Amerykańska AI spuszczona ze smyczy. Trump znosi bariery i ujawnia plan ekspansji
Reklama
Reklama