Reklama

Snap nie dał się Facebookowi. Aplikacja odzyskuje siły

Snap (dawniej Snapchat) miał był łatwo zjedzony przez należącego do Facebooka Instagrama, a jednak wyniki za III kw. pokazują, że założona przez Evana Spiegela firma ma się coraz lepiej, szybko zwiększając przychody.

Publikacja: 23.10.2019 13:44

Snap nie dał się Facebookowi. Aplikacja odzyskuje siły

Foto: Bloomberg

Zaprezentowała właśnie bardzo dobre wyniki za minione trzy miesiące. O 7 mln wzrosła liczba dziennych użytkowników aplikacji, dzięki czemu Snapa każdego dnia otwiera 210 mln osób. Przychody spółki wyniosły 416 mln dol., osiągając imponujący wzrost rok do roku – spółka poprawiła bowiem wyniki z 2018 r. o połowę. Konsekwentnie spada również strata netto. W III kw. wyniosła ona 227 mln dol. wobec 255 mln dol. w II kw. Rok do roku strata netto pomniejszyła się o 98 mln dol.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Globalne Interesy
Kiedy przechodzimy na czas na zimowy? Zmiana budzi duże kontrowersje
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Globalne Interesy
Obwiniają AI za zwolnienia, a prawda może być inna. „Robią z technologii kozła ofiarnego”
Globalne Interesy
Wstydliwy problem Google. Nieproszeni „goście” w nowojorskich biurach
Globalne Interesy
Zaskakujący wynik giełdowego eksperymentu z AI. Który bot najlepiej pomnożył kapitał?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Globalne Interesy
Sprzedaż iPhone’a 17 niespodziewanie bije rekordy. Chiny przyszły z odsieczą
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama