Reklama

Snap nie dał się Facebookowi. Aplikacja odzyskuje siły

Snap (dawniej Snapchat) miał był łatwo zjedzony przez należącego do Facebooka Instagrama, a jednak wyniki za III kw. pokazują, że założona przez Evana Spiegela firma ma się coraz lepiej, szybko zwiększając przychody.

Publikacja: 23.10.2019 13:44

Snap nie dał się Facebookowi. Aplikacja odzyskuje siły

Foto: Bloomberg

Zaprezentowała właśnie bardzo dobre wyniki za minione trzy miesiące. O 7 mln wzrosła liczba dziennych użytkowników aplikacji, dzięki czemu Snapa każdego dnia otwiera 210 mln osób. Przychody spółki wyniosły 416 mln dol., osiągając imponujący wzrost rok do roku – spółka poprawiła bowiem wyniki z 2018 r. o połowę. Konsekwentnie spada również strata netto. W III kw. wyniosła ona 227 mln dol. wobec 255 mln dol. w II kw. Rok do roku strata netto pomniejszyła się o 98 mln dol.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Globalne Interesy
Sztuczna inteligencja niszczy własnych twórców? Dolina Krzemowa w panice
Globalne Interesy
„Publiczne dobro” tylko na pokaz? AI Elona Muska pod ostrzałem
Globalne Interesy
AI dostała zadyszki? Eksperci mówią o spowolnieniu i bańce większej niż internetowa
Globalne Interesy
Gigantyczne pragnienie AI. Giganci trzymają to w tajemnicy
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Globalne Interesy
Koniec dominacji ChatGPT? Eksperci wytypowali nowego króla AI
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama