“Gangsterskie” metody Apple. Problem twórców aplikacji

Apple nie gra fair – wynika z doniesień dyrektora technicznego spółki Basecamp. Odpowiadająca za nową aplikację z usługami mailowymi o nazwie Hey spółka dostała informację od koncernu z Cupertino, że jeśli nie zacznie sprzedawać subskrypcji przez App Store (zamiast przez własną stronę) i przekazywać mu z tego tytułu od 15 do 30 proc. przychodów, Apple usunie stamtąd Hey.

Publikacja: 18.06.2020 10:44

“Gangsterskie” metody Apple. Problem twórców aplikacji

Foto: David Paul Morris/Bloomberg

David Heinemeier Hansson z Basecamp określa działania Apple jako gangsterskie. Firma nie pozwoliła na wprowadzenie aktualizacji poprawiającej niektóre błędy, dodatkowo podczas rozmowy telefonicznej przedstawiciele korporacji zapytali o dodanie wspomnianych subskrypcji wewnątrz programu w celu uniknięcia wykasowania Hey.

CZYTAJ TAKŻE: App Store to dla Apple żyła złota. Padł rekord

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Globalne Interesy
Pierwsze latające auta wkrótce trafią do sprzedaży. Znamy ceny
Globalne Interesy
To będzie bitwa gigantów. Ten nowy smartfon ma mocno uderzyć w iPhone'y Apple'a
Globalne Interesy
Bill Gates ujawnił, kiedy rozda 200 mld dol. Dostało się mocno Muskowi
Globalne Interesy
Cła Trumpa pomagają spółce Elona Muska. To mogą być prawdziwe żniwa
Globalne Interesy
Popularna aplikacja znika dziś z rynku. Z czego mogą w zamian korzystać internauci?
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem