Reklama

“Gangsterskie” metody Apple. Problem twórców aplikacji

Apple nie gra fair – wynika z doniesień dyrektora technicznego spółki Basecamp. Odpowiadająca za nową aplikację z usługami mailowymi o nazwie Hey spółka dostała informację od koncernu z Cupertino, że jeśli nie zacznie sprzedawać subskrypcji przez App Store (zamiast przez własną stronę) i przekazywać mu z tego tytułu od 15 do 30 proc. przychodów, Apple usunie stamtąd Hey.

Publikacja: 18.06.2020 10:44

“Gangsterskie” metody Apple. Problem twórców aplikacji

Foto: David Paul Morris/Bloomberg

David Heinemeier Hansson z Basecamp określa działania Apple jako gangsterskie. Firma nie pozwoliła na wprowadzenie aktualizacji poprawiającej niektóre błędy, dodatkowo podczas rozmowy telefonicznej przedstawiciele korporacji zapytali o dodanie wspomnianych subskrypcji wewnątrz programu w celu uniknięcia wykasowania Hey.

CZYTAJ TAKŻE: App Store to dla Apple żyła złota. Padł rekord

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Globalne Interesy
Meta zwalnia setki pracowników od AI. Co naprawdę dzieje się w Dolinie Krzemowej?
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Globalne Interesy
Roboty zastąpią pół miliona ludzi. Amazon szykuje największą automatyzację w historii
Globalne Interesy
Gigant sztucznej inteligencji rzuca rękawicę Google. Atlas pokona Chrome?
Globalne Interesy
Kiedy przechodzimy na czas na zimowy? Zmiana budzi duże kontrowersje
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Globalne Interesy
Obwiniają AI za zwolnienia, a prawda może być inna. „Robią z technologii kozła ofiarnego”
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama