Zaprezentowała właśnie bardzo dobre wyniki za minione trzy miesiące. O 7 mln wzrosła liczba dziennych użytkowników aplikacji, dzięki czemu Snapa każdego dnia otwiera 210 mln osób. Przychody spółki wyniosły 416 mln dol., osiągając imponujący wzrost rok do roku – spółka poprawiła bowiem wyniki z 2018 r. o połowę. Konsekwentnie spada również strata netto. W III kw. wyniosła ona 227 mln dol. wobec 255 mln dol. w II kw. Rok do roku strata netto pomniejszyła się o 98 mln dol.
CZYTAJ TAKŻE: Snapchat notuje rekordowe wyniki. Skąd taki renesans aplikacji?
Firmie pomogło m.in. wprowadzenie viralowych filtrów, które świetnie przyjęły się wśród użytkowników i zachęciły nowych użytkowników do korzystania z aplikacji.
Wzrosła zwłaszcza aktywność użytkowników, którzy dodawali materiały do swoich Stories. To zazwyczaj filmy lub zdjęcia, których ważność wynosi dobę, a po tym czasie znikają. Funkcjonalność tę przejął Instagram, wykupiona przez Marka Zuckerberga platforma i główny konkurent Snapa. Doprowadziło to do jego problemów.
CZYTAJ TAKŻE: Handlarze broni reklamują ją i sprzedają przez… Snapchata