Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.06.2025 15:12 Publikacja: 09.09.2021 14:18
Foto: Bloomberg
Global Witness postanowiła umieścić na Facebooku dwie oferty z warunkiem, by nie wyświetlać jednej kobietom, a drugiej nikomu powyżej 55 roku życia. Obie reklamy zostały zatwierdzone przez Facebooka pomimo faktu, że w obu przypadkach należało zaznaczyć, że reklamy nie będą dyskryminować tych konkretnych grup ludzi. Global Witness twierdzi, że reklamy zostały wycofane przed publikacją.
Gigant mediów społecznościowych twierdzi, że system Facebooka „bierze pod uwagę różne rodzaje informacji i stara się wyświetlać ludziom reklamy możliwie najbardziej interesujące dla nich”. Facebook zajmie się jednak wynikami eksperymentu organizacji ochrony praw człowieka.
To musiało się tak skończyć – w wyszukiwaniach i odpowiedziach chatbotów pojawią się sponsorowane treści. Takie...
Międzynarodowe Forum Rolnictwa Regeneratywnego BIO_REACTION 2025 odbędzie się już 12 czerwca br. w Pierzchnie koło Kórnika.
Apple idzie na zwarcie z Metą i Google, a gra idzie o nowy segment elektroniki użytkowej. Firma z Cupertino chce...
Czy to deja vu? OpenAI, twórca ChatGPT, kupuje start-up byłego twórcy iPhone’ów – ten ma stworzyć gadżet sterowa...
Firma kierowana przez Tima Cooka, na skutek wojny celnej z Chinami, przenosi produkcję iPhone’ów z Chin do Indii...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Konta bezpośrednich użytkowników skandynawskiego serwisu streamingowego w Polsce trafią do ukraińskiej platformy...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas