Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.07.2025 02:44 Publikacja: 09.09.2021 14:18
Foto: Bloomberg
Global Witness postanowiła umieścić na Facebooku dwie oferty z warunkiem, by nie wyświetlać jednej kobietom, a drugiej nikomu powyżej 55 roku życia. Obie reklamy zostały zatwierdzone przez Facebooka pomimo faktu, że w obu przypadkach należało zaznaczyć, że reklamy nie będą dyskryminować tych konkretnych grup ludzi. Global Witness twierdzi, że reklamy zostały wycofane przed publikacją.
Gigant mediów społecznościowych twierdzi, że system Facebooka „bierze pod uwagę różne rodzaje informacji i stara się wyświetlać ludziom reklamy możliwie najbardziej interesujące dla nich”. Facebook zajmie się jednak wynikami eksperymentu organizacji ochrony praw człowieka.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wydawało się, że na rynku przeglądarek internetowych karty zostały rozdane na lata. Jednak technologiczni giganc...
Gigaset i Punkt, firmy z Niemiec i Szwajcarii, planują wypuścić własny smartfon oparty na niezależnym systemie A...
Airbnb nie chce już być tylko platformą do rezerwacji tanich noclegów. Rozwój mają napędzić nowe usługi. Zagroże...
W Wenecji przybywa protestów przeciw utrudnieniom wywołanym ślubem twórcy Amazona Jeffa Bezosa. Przyciąga to uwa...
Czy Donald Trump jednym ruchem palca wyłączy Europie dowolną usługę cyfrową? Dziś nasze uzależnienie od big tech...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas