Aktualizacja: 13.05.2025 11:37 Publikacja: 05.10.2021 12:51
Foto: Shutterstock
Problemy z dostępem do serwisów koncernu wartego 1 bln dol. dotknęły niemal 3 mld użytkowników takich platform, jak Facebook, Messenger, Whatsapp i Instagram. Trwająca wiele godzin awaria sprawiła, że nie tylko byliśmy pozbawieni możliwości komunikowania się, dzielenia zdjęciami, ale też prowadzenia biznesu za pośrednictwem tych mediów społecznościowych. Brak połączenia online z tymi platformami mógł uzmysłowić jak bardzo jesteśmy uzależnieni od internetu, ale również o cyfrowych gigantów. Ale – jak przekonuje prof. Dariusz Jemielniak z Katedry Zarządzania w Społeczeństwie Sieciowym Akademii Leona Koźmińskiego – nie ma co jednak liczyć na globalne „otrzeźwienie”.
Aircar 2 – znany pod tą nazwą pojazd, wyprodukowany u naszych południowych sąsiadów – potrafi zmieniać swoją kon...
Na początku przyszłego tygodnia południowokoreański koncern pokaże swojego najnowszego smartfona. Mowa o Galaxy...
Bill Gates zadeklarował, że do 2045 roku przekaże najuboższym niemal cały swój majątek – 200 mld dolarów. Ostro...
USA naciskają na kraje objęte cłami, aby korzystały z usług sieci Starlink Elona Muska. Są rządy, które wierzą,...
Poniedziałek 5 maja jest ostatnim dniem funkcjonowania pierwszej aplikacji, która umożliwiła darmowe rozmowy tel...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas