Reklama
Rozwiń
Reklama

Potentat odzieżowy Patagonia chce bojkotu Facebooka. Znalazł słaby punkt

W związku z rewelacjami w tzw. Facebook Papers dyrektor generalny Patagonii Ryan Gellert wezwał firmy do przyłączenia się do bojkotu i nacisków na Facebooka, aby wreszcie naprawił swoje platformy.

Publikacja: 01.11.2021 14:05

Mark Zuckerberg, szef Facebooka

Mark Zuckerberg, szef Facebooka

Foto: AFP

„Uważamy, że Facebook ma obowiązek upewnić się, że jego produkty nie wyrządzają szkody, a dopóki tego nie zrobi, Patagonia będzie nadal powstrzymywać się od publikowania na portalu reklam” – powiedział Gellert w oświadczeniu dla CNN. „Zachęcamy inne firmy do przyłączenia się do nas w naciskaniu na Facebooka, by przedkładał dobre traktowanie planety i ludzi nad zysk” – dodał.

Patagonia wstrzymała wszystkie płatne reklamy na platformach Facebooka w czerwcu 2020 r., ponieważ rozpowszechniają one mowę nienawiści i dezinformację na temat zmian klimatycznych i naszej demokracji. Firma napisała we wpisie na Twitterze, że nie zamierza na razie zmienić swojej polityki reklamowej.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Globalne Interesy
Dzięki AI zmniejszył zatrudnienie o połowę. Szef Klarny zapowiada szok na rynku pracy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Globalne Interesy
Wybrali akcje z pomocą AI i… zarobili 55 proc. Chatbot to nowy guru inwestycyjny
Globalne Interesy
Twórca ChatGPT w opałach. Pozwy, oskarżenia o monopol i rosnąca siła rywala z Google
Globalne Interesy
Pokolenie Z w pułapce sztucznej inteligencji. Nowy raport nie pozostawia złudzeń
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Globalne Interesy
Trump atakuje Microsoft. Domaga się zwolnienia byłej doradczyni Obamy
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama