Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 23.07.2025 20:06 Publikacja: 01.11.2021 19:49
Tim Cook, prezes Apple
Foto: Bloomberg
Apple wprowadził nowe reguły prywatności dla swoich smartfonów w kwietniu br. W dużym skrócie sprowadzają się one do tego, że aplikacje muszą prosić użytkowników (poprzez wyskakujące okienko) o zgodę na śledzenie ich aktywności w celach reklamowych.
Ów ruch – jak pisze „Financial Times” – mocno uderzył w takie marki jak Snap, Twitter, YouTube, czy Facebook. Jeśli użytkownicy wybiorą „nie”, Apple blokuje bowiem unikalny identyfikator tego użytkownika dla reklamodawców (a narzędzie było niezbędne dla firm, gdyż pozwoliło im tworzyć profile osób i kierować do nich personalizowane reklamy).
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Administracja Donalda Trumpa poszukuje innych partnerów do budowy wielkiego systemu obrony przeciwrakietowej Gol...
Dynamiczny rozwój systemów sztucznej inteligencji wymaga budowy potężnych centrów danych. Lokalne społeczności c...
Uber wraca do gry o autonomiczne pojazdy – i robi to z rozmachem. Amerykańska platforma przeznaczy setki milionó...
Mark Zuckerberg chce stworzyć zespół najlepszych ekspertów od sztucznej inteligencji. Właśnie przekonał do odejś...
Prawnik reprezentujący akcjonariuszy Meta Platforms, którzy pozywali Marka Zuckerberga i innych członków kierown...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas