Reklama

Konkurencja uderzyła w wyniki Netflixa. 2022 rok może być trudny

Pandemia, opóźnienia premier i rosnąca konkurencja sprawiają, że rezultaty za IV kwartał 2021 r. największej platformy internetowej z filmami i serialami nie są tak dobre, jak oczekiwano. Subskrybentów będzie przybywać dużo wolniej.

Publikacja: 21.01.2022 08:54

Konkurencja uderzyła w wyniki Netflixa. 2022 rok może być trudny

Foto: Netflix

W czwartym kwartale 2021 r. Netflix powiększył liczbę subskrybentów o 8,28 mln i zakończył rok z 221,8 mln abonentów na całym świecie. Wzrost uzyskany w ciągu trzech miesięcy był tym samym mniejszy niż przewidywali analitycy (8,39 mln). Menedżerowie największej platform VoD także przyznali, że ich założenia były wyższe.

-  Trendy się nie zmieniły i były takie jak kwartał wcześniej, ale liczba pozyskanych abonentów była mniejsza niż spodziewaliśmy się – powiedział Spencer Neumann, odpowiedzialny w zarządzie Netfliksa za finanse. 

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Globalne Interesy
Pokolenie Z w pułapce sztucznej inteligencji. Nowy raport nie pozostawia złudzeń
Globalne Interesy
Trump atakuje Microsoft. Domaga się zwolnienia byłej doradczyni Obamy
Globalne Interesy
Pekin przekłuje bańkę AI? Eksperci zaniepokojeni technologiczną euforią
Globalne Interesy
Bańka AI bliska pęknięcia? Bank Anglii ostrzega, a szefowa MFW mówi: „Zapnijcie pasy”
Globalne Interesy
Google stawia na sztuczną inteligencję. Konkurencja dla ChatGPT
Reklama
Reklama