Reklama

Konkurencja uderzyła w wyniki Netflixa. 2022 rok może być trudny

Pandemia, opóźnienia premier i rosnąca konkurencja sprawiają, że rezultaty za IV kwartał 2021 r. największej platformy internetowej z filmami i serialami nie są tak dobre, jak oczekiwano. Subskrybentów będzie przybywać dużo wolniej.

Publikacja: 21.01.2022 08:54

Konkurencja uderzyła w wyniki Netflixa. 2022 rok może być trudny

Foto: Netflix

W czwartym kwartale 2021 r. Netflix powiększył liczbę subskrybentów o 8,28 mln i zakończył rok z 221,8 mln abonentów na całym świecie. Wzrost uzyskany w ciągu trzech miesięcy był tym samym mniejszy niż przewidywali analitycy (8,39 mln). Menedżerowie największej platform VoD także przyznali, że ich założenia były wyższe.

-  Trendy się nie zmieniły i były takie jak kwartał wcześniej, ale liczba pozyskanych abonentów była mniejsza niż spodziewaliśmy się – powiedział Spencer Neumann, odpowiedzialny w zarządzie Netfliksa za finanse. 

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Globalne Interesy
Sztuczna inteligencja niszczy własnych twórców? Dolina Krzemowa w panice
Globalne Interesy
„Publiczne dobro” tylko na pokaz? AI Elona Muska pod ostrzałem
Globalne Interesy
AI dostała zadyszki? Eksperci mówią o spowolnieniu i bańce większej niż internetowa
Globalne Interesy
Gigantyczne pragnienie AI. Giganci trzymają to w tajemnicy
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Globalne Interesy
Koniec dominacji ChatGPT? Eksperci wytypowali nowego króla AI
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama