Reklama

Konkurencja uderzyła w wyniki Netflixa. 2022 rok może być trudny

Pandemia, opóźnienia premier i rosnąca konkurencja sprawiają, że rezultaty za IV kwartał 2021 r. największej platformy internetowej z filmami i serialami nie są tak dobre, jak oczekiwano. Subskrybentów będzie przybywać dużo wolniej.

Publikacja: 21.01.2022 08:54

Konkurencja uderzyła w wyniki Netflixa. 2022 rok może być trudny

Foto: Netflix

W czwartym kwartale 2021 r. Netflix powiększył liczbę subskrybentów o 8,28 mln i zakończył rok z 221,8 mln abonentów na całym świecie. Wzrost uzyskany w ciągu trzech miesięcy był tym samym mniejszy niż przewidywali analitycy (8,39 mln). Menedżerowie największej platform VoD także przyznali, że ich założenia były wyższe.

-  Trendy się nie zmieniły i były takie jak kwartał wcześniej, ale liczba pozyskanych abonentów była mniejsza niż spodziewaliśmy się – powiedział Spencer Neumann, odpowiedzialny w zarządzie Netfliksa za finanse. 

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Globalne Interesy
Jak Nvidia wygrała boom AI. Jej szef to niezwykle barwna postać
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Globalne Interesy
Nvidia przebiła 5 bln dolarów wartości. To więcej niż PKB Niemiec
Globalne Interesy
Meta zwalnia setki pracowników od AI. Co naprawdę dzieje się w Dolinie Krzemowej?
Globalne Interesy
Roboty zastąpią pół miliona ludzi. Amazon szykuje największą automatyzację w historii
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Globalne Interesy
Gigant sztucznej inteligencji rzuca rękawicę Google. Atlas pokona Chrome?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama