Choć Amazon oficjalnie nie potwierdza - w oświadczeniu napisał, że nie odnosi się do pogłosek - to w branży aż huczy. Już spekuluje się, że na bazie Pelotona potentat e-handlu mógłby stworzyć rower stacjonarny Prime Bike wraz z abonamentem do zajęć treningowych online.

Peloton tworzy urządzenia sportowe w wersji „smart”. W ramach comiesięcznej subskrypcji umożliwia streaming sesji ćwiczeń np. pod okiem instruktora. Za opłatę członkowską w wysokości 39 dol. daje dostęp do zajęć i dodatkowych funkcji sprzętu do ćwiczeń. Ale Amazon nie jest jedyny – amerykańską firmę na celownik wziął bowiem również Nike. Jak informuje „Financial Times”, giganta do tej branży przyciągnęła gwałtownie rosnąca sprzedaż rowerów treningowych i bieżni w trakcie pandemii. Zniesienie obostrzeń i otwarcie siłowni w ostatnim czasie sprawiły, że wycena Pelotonu runęła. Wartość spółki spadła do jednej piątej swojej szczytowej wyceny, która sięgała 50 mld dol.