Reklama

Disney+ i HBO Max zaatakują nad Wisłą. Wojna w streamingu

Drugi rok pandemii przyniósł e-platformom z filmami i serialami spowolnienie rozwoju. Czy w sytuacji ataku dwóch rywali Netflix podniesie ceny w Polsce?

Publikacja: 25.01.2022 00:52

Platformy wideo  na żądanie  to w domach Polaków najczęściej dodatkowa forma rozrywki przed ekranem.

Platformy wideo na żądanie to w domach Polaków najczęściej dodatkowa forma rozrywki przed ekranem. Jedyna tylko w 0,5 mln gospodarstw.

Foto: Bloomberg

Amerykańscy giganci filmowi, głównie Netflix, mają za sobą słabszy rok i teraz szykują się do ostrzejszej walki o internetowego widza. Polska będzie jednym z pól tej streamingowej wojny, ponieważ pojawić mają się u nas w tym i przyszłym roku przynajmniej dwie nowe oferty z wideo na żądanie. Jako pierwszy, bo już lutym – jak doniosły niedawno zagraniczne serwisy branżowe – ma ruszyć serwis HBO Max. W wakacje wystartuje zaś Disney+ Polska, platforma Walt Disney Corporation. Wejdzie wtedy z platformą do ponad 50 krajów. W minioną środę podał, że szuka nowego prezesa dla Disney+, i ogłosił zmiany w zespole zarządzającym podbojem internetowego rynku.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Globalne Interesy
Roboty zamiast ludzi. Amazon szykuje największą automatyzację w historii
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Globalne Interesy
Gigant sztucznej inteligencji rzuca rękawicę Google. Atlas pokona Chrome?
Globalne Interesy
Kiedy przechodzimy na czas na zimowy? Zmiana budzi duże kontrowersje
Globalne Interesy
Obwiniają AI za zwolnienia, a prawda może być inna. „Robią z technologii kozła ofiarnego”
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Globalne Interesy
Wstydliwy problem Google. Nieproszeni „goście” w nowojorskich biurach
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama