Reklama
Rozwiń
Reklama

HBO Max może zniknąć. Za jego następcę trzeba będzie zapłacić więcej

Właściciel TVN, HBO Max i Playera ma nowy plan walki o rynek wideo w sieci. Latem 2023 roku odpali nowy serwis stremingowy sklejony z już posiadanych. W Europie – kilka miesięcy później. Szykuje też podwyżki cen.

Publikacja: 05.08.2022 19:28

Jednym z hitów HBO był serial „Gra o Tron”

Jednym z hitów HBO był serial „Gra o Tron”

Foto: mat. pras.

Warner Bros. Discovery (WBD), czyli twór powstały z połączenia Discovery i Time Warner Media pokazał plany rozwoju w internecie. Dotyczy to także Polski, gdzie grupa jest właścicielem TVN i platformy Player, a oferuje użytkownikom również dostęp do platform HBO Max.

Przy okazji omawiania wyników finansowych za drugi kwartał 2022 roku David Zaslav, prezes WBD. Discovery potwierdził, że streamingowe platformy koncernu: HBO Max i Discovery+ zastąpi jeden serwis.  – Naszym priorytetem jest obecnie uruchomienie zintegrowanego serwisu SVOD – powiedział David Zaslav.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Globalne Interesy
Elon Musk szykuje „najbardziej pamiętną premierę w historii”. Latająca Tesla?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Globalne Interesy
Jak Nvidia wygrała boom AI. Jej szef to niezwykle barwna postać
Globalne Interesy
Nvidia przebiła 5 bln dolarów wartości. To więcej niż PKB Niemiec
Globalne Interesy
Meta zwalnia setki pracowników od AI. Co naprawdę dzieje się w Dolinie Krzemowej?
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Globalne Interesy
Roboty zastąpią pół miliona ludzi. Amazon szykuje największą automatyzację w historii
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama