Reklama

Potężny reklamodawca porzuca Twittera po przejęciu przez Muska

Serwis społecznościowy może mieć wielki problem z pieniędzmi z reklam. Działania miliardera nie podobają się wszystkim przedsiębiorcom, którzy reklamowali się dotąd na platformie. Reklamy wstrzymał już General Motors.

Publikacja: 29.10.2022 12:47

Potężny reklamodawca porzuca Twittera po przejęciu przez Muska

Foto: Elon Musk, Twitter

Koncern oficjalnie podał, że wstrzymuje reklamy, aby móc ocenić „nowy kierunek Twittera”. Jednocześnie poinformował, iż nadal będzie wykorzystywać platformę do interakcji z klientami. Przy okazji wycofania się GM trzeba pamiętać, że Elon Musk to dyrektor generalny Tesli, a więc największego konkurenta motoryzacyjnego giganta z Detroit.

Elon Musk liczył się z takim scenariuszem. Jeszcze przed zawarciem umowy kupna serwisu społecznościowego był zaniepokojony potencjalną utratą przychodów z reklam w efekcie akwizycji. W czwartek wysłał nawet list do reklamodawców , aby ich uspokoić. Przekazał w nim, że nie zamierza uczynić z Twittera platformy, na której „każdy będzie mógł powiedzieć wszystko bez konsekwencji”. Tłumaczył, że chce zmienić jedynie politykę moderowania treści i wzmocnić „wolność słowa”. Jak napisał w liście: „Twitter aspiruje do miana najbardziej szanowanej platformy reklamowej na świecie, która wzmocni twoją markę”.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Globalne Interesy
Sztuczna inteligencja niszczy własnych twórców? Dolina Krzemowa w panice
Globalne Interesy
„Publiczne dobro” tylko na pokaz? AI Elona Muska pod ostrzałem
Globalne Interesy
AI dostała zadyszki? Eksperci mówią o spowolnieniu i bańce większej niż internetowa
Globalne Interesy
Gigantyczne pragnienie AI. Giganci trzymają to w tajemnicy
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Globalne Interesy
Koniec dominacji ChatGPT? Eksperci wytypowali nowego króla AI
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama