Elon Musk chce, żeby Twitter był płatny. Może znaleźć naśladowców

Ludzie nie chcą płacić za media społecznościowe. Ale patrząc na inne internetowe modele biznesowe - streaming, abonamenty w aplikacjach - można przewidywać, że ten trend dotrze także tutaj. Czy płatne social media mogą odnieść sukces?

Publikacja: 03.11.2022 15:01

Na social media (SM) stawiają przede wszystkim firmy duże (63,8 proc.), co nie oznacza, że przedsięb

Na social media (SM) stawiają przede wszystkim firmy duże (63,8 proc.), co nie oznacza, że przedsiębiorstwa z segmentu MŚP stronią od obecności w sieci – wręcz przeciwnie.

Foto: Aleksei

Nowy właściciel platformy Twitter, Elon Musk rozpętał burzę, zapowiadając wprowadzenie opłaty w wysokości 8 dolarów miesięcznie za zweryfikowane konta. Wcześniej pojawiały się informacje, że ma to być 20 dolarów. Ponad 80 proc. użytkowników Twittera, którzy wzięli udział w niedawnej ankiecie, zadeklarowało, że nie będzie płacić. A 10 proc. oświadczyło, że może zapłacić ale mniej: 5 dolarów miesięcznie.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Globalne Interesy
Elon Musk w tarapatach. Szuka pieniędzy, bo jego AI to studnia bez dna
Globalne Interesy
Do Polski mają trafić duże inwestycje chipowe. Rząd ma plan
Globalne Interesy
Amerykański gigant przyspiesza z AI i zwalnia. Prezes: „Będzie nas mniej w biurach”
Globalne Interesy
Powstaje sieć Trump Mobile i smartfon „Made in USA”. Synowie Trumpa w akcji
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Globalne Interesy
Elon Musk uruchamia robotaxi. To może być ostatnia szansa na ratunek dla Tesli