Reklama

Elon Musk chce, żeby Twitter był płatny. Może znaleźć naśladowców

Ludzie nie chcą płacić za media społecznościowe. Ale patrząc na inne internetowe modele biznesowe - streaming, abonamenty w aplikacjach - można przewidywać, że ten trend dotrze także tutaj. Czy płatne social media mogą odnieść sukces?

Publikacja: 03.11.2022 15:01

Na social media (SM) stawiają przede wszystkim firmy duże (63,8 proc.), co nie oznacza, że przedsięb

Na social media (SM) stawiają przede wszystkim firmy duże (63,8 proc.), co nie oznacza, że przedsiębiorstwa z segmentu MŚP stronią od obecności w sieci – wręcz przeciwnie.

Foto: Aleksei

Nowy właściciel platformy Twitter, Elon Musk rozpętał burzę, zapowiadając wprowadzenie opłaty w wysokości 8 dolarów miesięcznie za zweryfikowane konta. Wcześniej pojawiały się informacje, że ma to być 20 dolarów. Ponad 80 proc. użytkowników Twittera, którzy wzięli udział w niedawnej ankiecie, zadeklarowało, że nie będzie płacić. A 10 proc. oświadczyło, że może zapłacić ale mniej: 5 dolarów miesięcznie.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Globalne Interesy
Roboty zamiast ludzi. Amazon szykuje największą automatyzację w historii
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Globalne Interesy
Gigant sztucznej inteligencji rzuca rękawicę Google. Atlas pokona Chrome?
Globalne Interesy
Kiedy przechodzimy na czas na zimowy? Zmiana budzi duże kontrowersje
Globalne Interesy
Obwiniają AI za zwolnienia, a prawda może być inna. „Robią z technologii kozła ofiarnego”
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Globalne Interesy
Wstydliwy problem Google. Nieproszeni „goście” w nowojorskich biurach
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama