Reklama

Gigantyczne kary dla właściciela Facebooka. Podcięty biznes w Europie

Irlandzka Komisja Ochrony Danych nałożyła na spółkę Meta, właściciela Facebooka, 390 mln euro kar za łamanie zasad zachowania prywatności. Może to oznaczać zakaz personalizowania reklam, co jest ciosem w biznes reklamowy koncernu w krajach Unii.

Publikacja: 04.01.2023 19:33

Gigantyczne kary dla właściciela Facebooka. Podcięty biznes w Europie

Foto: Adobe Stock

Władze stwierdziły, że Facebook i Instagram naruszyły unijne przepisy, a dwie grzywny oznaczają zakończenie dwóch długich dochodzeń w sprawie Meta przez irlandzki organ regulacyjny. Teraz spółka ma trzy miesiące, by dostosować swoje zasady przetwarzania danych do unijnych standardów.

Irlandzki regulator stwierdził, że praktyki reklamowe i przetwarzanie danych firmy naruszają unijne przepisy dotyczące prywatności.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Globalne Interesy
Meta zwalnia setki pracowników od AI. Co naprawdę dzieje się w Dolinie Krzemowej?
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Globalne Interesy
Roboty zastąpią pół miliona ludzi. Amazon szykuje największą automatyzację w historii
Globalne Interesy
Gigant sztucznej inteligencji rzuca rękawicę Google. Atlas pokona Chrome?
Globalne Interesy
Kiedy przechodzimy na czas na zimowy? Zmiana budzi duże kontrowersje
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Globalne Interesy
Obwiniają AI za zwolnienia, a prawda może być inna. „Robią z technologii kozła ofiarnego”
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama