Reklama

Netflix wystraszył się? Klienci są przeciw zmianom we współdzieleniu kont

Streamingowy gigant wycofuje się z planów wprowadzenia dodatkowych opłat i obostrzeń związanych z dzieleniem się hasłami przez użytkowników w USA. Badania wskazują na możliwy duży odpływ klientów.

Publikacja: 07.02.2023 15:22

Netflix wystraszył się? Klienci są przeciw zmianom we współdzieleniu kont

Foto: AdobeStock

Przeprowadzone w weekend w USA badanie dla grupy finansowej Jefferies jasno wskazuje, że aż 62 proc. ankietowanych obecnie korzystających z dzielenia się hasłami stwierdziło, że przestanie korzystać z usług serwisu Netflix, jeśli plan walki z takim procederem wejdzie w życie.

Z badania wynika, że w przypadku wprowadzenia nowych zasad przez firmę, 16 proc. obecnie korzystających z haseł innych osób zaczęłoby płacić, zaś 12 proc. skorzystałoby z opcji dostępu do serwisu w tańszej opcji z reklamami. Własne i nowe konto z pełnymi opłatami uruchomiłby co dziesiąty. Z kolei w przypadku rezygnacji z usług ankietowani wskazują na możliwość przejścia do konkurencji. 42 proc. wskazało jako alternatywę Amazon Prime, 35 proc. Hulu, 26 proc. Disney+, a 20 proc. HBO Max.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Globalne Interesy
Meta zwalnia setki pracowników od AI. Co naprawdę dzieje się w Dolinie Krzemowej?
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Globalne Interesy
Roboty zastąpią pół miliona ludzi. Amazon szykuje największą automatyzację w historii
Globalne Interesy
Gigant sztucznej inteligencji rzuca rękawicę Google. Atlas pokona Chrome?
Globalne Interesy
Kiedy przechodzimy na czas na zimowy? Zmiana budzi duże kontrowersje
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Globalne Interesy
Obwiniają AI za zwolnienia, a prawda może być inna. „Robią z technologii kozła ofiarnego”
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama