Reynolds zagrał ostatnio w filmach serwisu Netflix jak „Projekt Adam” czy „Czerwona nota” z rekordowym budżetem. Fani na całym świecie czekają jednak na kolejny film z serii „Deadpool”, będący dość ostrą kpiną ze świata superbohaterów, a sam gwiazdor mówi w nim mocno niecenzuralnym językiem. W swojej najsłynniejszej roli i już w trzeciej odsłonie, aktor pojawi się na ekranach w 2024 r.

Niewielu fanów wie, że aktor to także sprawny biznesmen. Zaangażował się w Mint Mobile, taniego operatora telekomunikacyjnego, właśnie kupionego przez T-Mobile. „The Wall Street Journal” podaje, że Reynolds jest właścicielem około 25 proc. akcji Mint Mobile, więc za swój pakiet dostanie ponad 300 milionów dolarów w gotówce i akcjach.

Aktor był mocno zaangażowany w promocję firmy, grał w jej reklamach, jak ostatnia, gdy czytał tekst reklamy napisany dla niego przez ChatGPT. To pomysł również jego własnej agencji reklamowej.

Czytaj więcej

Pierwszy film stworzony przez AI. Widz kieruje akcją

T-Mobile zapowiedziało, że po przejęciu gwiazda pozostanie na stanowisku kreatywnym, a firma zachowa markę Mint Mobile. Reynolds będzie nadal pojawiał się w reklamach firmy. We środę opublikował wideo na Twitterze, żartując z dyrektorem generalnym T-Mobile. - T-Mobile zapewnił mnie, że nasza niewiarygodnie improwizowana i lekkomyślna strategia przesyłania wiadomości również pozostanie nietknięta — mówi aktor.

Reynolds jest także dyrektorem kreatywnym w firmie zajmującej się technologiami reklamowymi MNTN i współzałożycielem firmy produkcyjnej i marketingowej Maximum Effort. Jako inwestor działa też w Aviation American Gin i wspomnianym Mint Mobile. Reynolds kupił nieujawnione udziały w Aviation American Gin w 2018 r. oraz udziały w Mint Mobile w 2019 r. Światowy koncern alkoholowy Diageo kupiło Aviation American Gin za ok. 600 mln dol. w 2020 r., a Reynolds zachował udziały.

Występował i tworzył reklamy dla obu marek. Firma Maximum Effort stworzyła również reklamy dla szeregu innych firm, w tym Autodesk Inc., Peloton Interactive i Match Group.  Reynolds opisał swoje podejście jako „szybką reklamę” — dążenie do tworzenia wirusowych reklam reagujących na to, co akurat jest modne, ciekaw i o czym ludzie rozmawiają choćby w mediach społecznościowych.