Reklama

Coca-Cola chce tworzyć muzykę. Zatrudni sztuczną inteligencję

Amerykański koncern chce na festiwalach muzycznych uruchamiać specjalne studio nagraniowe, gdzie goście przy wykorzystaniu narzędzie technologicznych będą mogli uczestniczyć w tworzeniu muzyki.

Publikacja: 20.07.2023 14:40

Projekt pod nazwą Studio Coke AI ma służyć także na zbliżeniu się do nowej grupy głównie młodszych k

Projekt pod nazwą Studio Coke AI ma służyć także na zbliżeniu się do nowej grupy głównie młodszych klientów

Foto: shutterstock

Projekt pod nazwą Studio Coke AI ma służyć także na zbliżeniu się do nowej grupy głównie młodszych klientów. Studio nagraniowe ma pojawiać się podczas znanych wydarzeń muzycznych jak festiwale Lollapalooza w Chicago czy Austin City Limits Music Festival w Teksasie. Firma wyjaśnia, że w studiu mogą się pojawić chętni do wzięcia udział w nagraniu piosenki. Ich udział będzie polegał na tym, żeby odpowiedzieć na kilka pytań, jak miałaby brzmieć ich piosenka, ale także czego oczekują po teledysku czy również okładce albumu.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Globalne Interesy
Ekstrawagancki król danych znów na szczycie. Ze swojej wyspy rzuca wyzwanie Muskowi
Globalne Interesy
Cios w OpenAI i Teslę. Gigant e-handlu pokazał „przełomową” AI i humanoida
Globalne Interesy
Firmy coraz częściej odwracają się od AI. W cenie znów człowiek, ale może być za późno
Globalne Interesy
Zaskakujący bojkot Spotify. Artyści usuwają muzykę
Globalne Interesy
Kwaśne jabłko po premierze. Apple straciło ponad 100 mld dol. przez nowego iPhone'a
Reklama
Reklama