Reklama

Coca-Cola chce tworzyć muzykę. Zatrudni sztuczną inteligencję

Amerykański koncern chce na festiwalach muzycznych uruchamiać specjalne studio nagraniowe, gdzie goście przy wykorzystaniu narzędzie technologicznych będą mogli uczestniczyć w tworzeniu muzyki.

Publikacja: 20.07.2023 14:40

Projekt pod nazwą Studio Coke AI ma służyć także na zbliżeniu się do nowej grupy głównie młodszych k

Projekt pod nazwą Studio Coke AI ma służyć także na zbliżeniu się do nowej grupy głównie młodszych klientów

Foto: shutterstock

Projekt pod nazwą Studio Coke AI ma służyć także na zbliżeniu się do nowej grupy głównie młodszych klientów. Studio nagraniowe ma pojawiać się podczas znanych wydarzeń muzycznych jak festiwale Lollapalooza w Chicago czy Austin City Limits Music Festival w Teksasie. Firma wyjaśnia, że w studiu mogą się pojawić chętni do wzięcia udział w nagraniu piosenki. Ich udział będzie polegał na tym, żeby odpowiedzieć na kilka pytań, jak miałaby brzmieć ich piosenka, ale także czego oczekują po teledysku czy również okładce albumu.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Globalne Interesy
Będziemy pracować tylko trzy dni w tygodniu. Powód jest jeden
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Globalne Interesy
Złowieszcza prognoza. Ekspansja AI to bezrobocie i narodziny „trwałej klasy niższej”
Globalne Interesy
Bańka AI 17 razy większa niż dot-comów z lat 90.? Ten analityk zszokował świat
Globalne Interesy
Dzięki AI zmniejszył zatrudnienie o połowę. Szef Klarny zapowiada szok na rynku pracy
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Globalne Interesy
Wybrali akcje z pomocą AI i… zarobili 55 proc. Chatbot to nowy guru inwestycyjny
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama