Coca-Cola chce tworzyć muzykę. Zatrudni sztuczną inteligencję

Amerykański koncern chce na festiwalach muzycznych uruchamiać specjalne studio nagraniowe, gdzie goście przy wykorzystaniu narzędzie technologicznych będą mogli uczestniczyć w tworzeniu muzyki.

Publikacja: 20.07.2023 14:40

Projekt pod nazwą Studio Coke AI ma służyć także na zbliżeniu się do nowej grupy głównie młodszych k

Projekt pod nazwą Studio Coke AI ma służyć także na zbliżeniu się do nowej grupy głównie młodszych klientów

Foto: shutterstock

Projekt pod nazwą Studio Coke AI ma służyć także na zbliżeniu się do nowej grupy głównie młodszych klientów. Studio nagraniowe ma pojawiać się podczas znanych wydarzeń muzycznych jak festiwale Lollapalooza w Chicago czy Austin City Limits Music Festival w Teksasie. Firma wyjaśnia, że w studiu mogą się pojawić chętni do wzięcia udział w nagraniu piosenki. Ich udział będzie polegał na tym, żeby odpowiedzieć na kilka pytań, jak miałaby brzmieć ich piosenka, ale także czego oczekują po teledysku czy również okładce albumu.

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Globalne Interesy
Wartość tej firmy stopniała w dzień o 600 mld dol. Za „rekordem" stoją Chińczycy
Materiał Promocyjny
Gospodarka natychmiastowości to wyzwanie i szansa
Globalne Interesy
Amerykanie skopiują Chińczyków? Panika wśród gigantów i „pokoje wojenne”
Globalne Interesy
Europa zaskoczona i przerażona. Co przyniesie projekt Stargate Trumpa?
Globalne Interesy
„Punkt zwrotny w historii AI”. Czym jest DeepSeek, wielka nadzieja Chin?
Materiał Promocyjny
Suzuki Vitara i S-Cross w specjalnie obniżonych cenach. Odbiór od ręki
Globalne Interesy
Ta AI z Chin pobiła ChatGPT i wywraca rynek do góry nogami. Dobra wiadomość dla Polski
Materiał Promocyjny
Wojażer daje spokój na stoku