Reklama
Rozwiń
Reklama

Co dalej z X (d. Twitter) Elona Muska? Po roku kryzysów miliarder może zaskoczyć

Po roku od przejęcia serwisu Elon Musk nie ma powodów do radości. Liczba użytkowników spadła o 16 proc., znacznie zmniejszyły się też przychody i wycena X. Miliarder wierzy, że sytuację poprawią nowe usługi jak rozmowy wideo i wprowadzanie opłat.

Aktualizacja: 27.10.2023 11:37 Publikacja: 26.10.2023 19:43

Elon Musk chce uczynić z X „aplikację do wszystkiego", właśnie wprowadza polączenia wideo

Elon Musk chce uczynić z X „aplikację do wszystkiego", właśnie wprowadza polączenia wideo

Foto: Bloomberg

Ekscentryczny biznesmen przejął Twittera 27 października 2022 r. i był to rok, w którym kryzys gonił kryzys. Miliarder dokonał wielu kontrowersyjnych ruchów, platforma utraciła rzeszę reklamodawców i stała się tubą dezinformacji. Może być gorzej? Może. X najprawdopodobniej stanie się usługą płatną, a z Europy w ogóle może zniknąć. Faktem jest jednak, że aplikacja mocno się zmieniła, a za rogiem czeka prawdziwa rewolucja.

Rozmowy wideo z X

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Globalne Interesy
Elon Musk szykuje „najbardziej pamiętną premierę w historii”. Latająca Tesla?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Globalne Interesy
Jak Nvidia wygrała boom AI. Jej szef to niezwykle barwna postać
Globalne Interesy
Nvidia przebiła 5 bln dolarów wartości. To więcej niż PKB Niemiec
Globalne Interesy
Meta zwalnia setki pracowników od AI. Co naprawdę dzieje się w Dolinie Krzemowej?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Globalne Interesy
Roboty zastąpią pół miliona ludzi. Amazon szykuje największą automatyzację w historii
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama