Reklama

Fani Apple stali w kolejkach, aby wydać 3499 dolarów na gogle. „Mają być jak Mac"

Wierni użytkownicy Apple ustawiali się przed sklepami w USA, aby kupić pierwsze zestawy słuchawkowe Vision Pro, które - jak przekonuje prezes koncernu Tim Cook - „dołączą do panteonu przełomowych produktów". Apple rzuca wyzwanie firmie Meta.

Publikacja: 03.02.2024 15:36

Apple sprzedało już 180 tys. egzemplarzy Vision Pro. Cena jest astronomiczna

Apple sprzedało już 180 tys. egzemplarzy Vision Pro. Cena jest astronomiczna

Foto: Bloomberg

Tim Cook pojawił się osobiście we flagowym sklepie Apple na Manhattanie przy Piątej Alei, aby uświetnić premierę pierwszego komputera przestrzennego – który ma połączyć świat cyfrowy ze światem realnym. Po zestaw Vision Pro – pierwszy zupełnie nowy produkt koncernu od 2016 roku – ustawiły się kolejki przed sklepami. Mimo, iż cena zestawu, który łączy rzeczywistość wirtualną i rozszerzoną, to aż 3499 dolarów (równowartość 14 tys. zł) – pisze Bloomberg. Do tej pory był to stosunkowo niszowy rynek, a w branży dominowała Meta Platforms. Apple ma jednak nadzieję wykorzystać najnowocześniejszą technologię i swoją siłę marketingową, aby przekształcić nowy produkt w coś większego.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Globalne Interesy
Złowieszcza prognoza. Ekspansja AI to bezrobocie i narodziny „trwałej klasy niższej”
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Globalne Interesy
Bańka AI 17 razy większa niż dot-comów z lat 90.? Ten analityk zszokował świat
Globalne Interesy
Dzięki AI zmniejszył zatrudnienie o połowę. Szef Klarny zapowiada szok na rynku pracy
Globalne Interesy
Wybrali akcje z pomocą AI i… zarobili 55 proc. Chatbot to nowy guru inwestycyjny
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Globalne Interesy
Twórca ChatGPT w opałach. Pozwy, oskarżenia o monopol i rosnąca siła rywala z Google
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama