Reklama

Fani Apple stali w kolejkach, aby wydać 3499 dolarów na gogle. „Mają być jak Mac"

Wierni użytkownicy Apple ustawiali się przed sklepami w USA, aby kupić pierwsze zestawy słuchawkowe Vision Pro, które - jak przekonuje prezes koncernu Tim Cook - „dołączą do panteonu przełomowych produktów". Apple rzuca wyzwanie firmie Meta.

Publikacja: 03.02.2024 15:36

Apple sprzedało już 180 tys. egzemplarzy Vision Pro. Cena jest astronomiczna

Apple sprzedało już 180 tys. egzemplarzy Vision Pro. Cena jest astronomiczna

Foto: Bloomberg

Tim Cook pojawił się osobiście we flagowym sklepie Apple na Manhattanie przy Piątej Alei, aby uświetnić premierę pierwszego komputera przestrzennego – który ma połączyć świat cyfrowy ze światem realnym. Po zestaw Vision Pro – pierwszy zupełnie nowy produkt koncernu od 2016 roku – ustawiły się kolejki przed sklepami. Mimo, iż cena zestawu, który łączy rzeczywistość wirtualną i rozszerzoną, to aż 3499 dolarów (równowartość 14 tys. zł) – pisze Bloomberg. Do tej pory był to stosunkowo niszowy rynek, a w branży dominowała Meta Platforms. Apple ma jednak nadzieję wykorzystać najnowocześniejszą technologię i swoją siłę marketingową, aby przekształcić nowy produkt w coś większego.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Globalne Interesy
Wicepremier Gawkowski: Kilka miliardów złotych z podatku cyfrowego rocznie. „Na innowacje i jakościowe treści”
Globalne Interesy
Zbliża się podatek cyfrowy w Polsce. Ile mogą zapłacić amerykańscy giganci?
Globalne Interesy
Wojna o chipy AI. USA montują tajne urządzenia w przesyłkach do Chin
Globalne Interesy
Nowy gracz chce zdetronizować Google. Gigantyczna oferta na stole
Globalne Interesy
Kolejna wojna Elona Muska. Tym razem na celowniku Apple
Reklama
Reklama