Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.08.2025 08:48 Publikacja: 24.09.2024 16:58
Elon Musk nie ukrywa, że mocno popiera Donalda Trumpa
Foto: Bloomberg
Elon Musk pokazał listę firm, które przekazały najwięcej pieniędzy na kampanie prezydenckie Donalda Trumpa i Kamali Harris. Różnica kwot, jakie płyną od sponsorów dla obu kandydatów, jest ogromna. Ale uwagę przykuwa również to, kto robi te wpłaty. O ile byłego prezydenta wspierają donacje od przedsiębiorstw reprezentujących tzw. starą gospodarkę, w tym m.in. od linii lotniczych American Airlines (AA), sieci sklepów Walmart czy Costco, a także producentów lotniczych, jak Boeing i Lockheed Martin, o tyle po stronie obecnej wiceprezydent dominują tzw. bigtechy. Biznesmen stojący za SpaceX i Teslą wściekł się zwłaszcza na Google’a i Microsoft, które są największymi darczyńcami Kamali Harris.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
AI zjada własnych „rodziców”. Inwestorzy wyprzedają akcje firm software’owych, a wyceny Salesforce, Adobe czy At...
xAI, spółka kontrowersyjnego miliardera, która stworzyła Groka, po cichu zmieniła swój statut. Okazuje się, że w...
Premiera nowego ChatGPT rozczarowała, a wielu ekspertów ostrzega, że tempo rozwoju AI wyraźnie zwalnia. Tymczase...
Technologiczni giganci niechętnie ujawniają dane, a lokalne społeczności i rolnicy coraz częściej czują się zagr...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
W 2025 r. dojdzie do zmiany globalnego lidera na rynku chatbotów – prognozują specjaliści z platformy Kalshi AI,...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas