Reklama

Ta kluczowa firma Elona Muska była na dnie. Uratował ją Donald Trump

Elon Musk może być o krok od uratowania swojej wartej 44 miliardy dolarów inwestycji w serwis X. Reklamodawcy wracają, a wycena firmy rośnie. „Najlepszą rzeczą, jaka mu się przydarzyła, było postawienie na Trumpa” – mówi jeden z ekspertów.

Aktualizacja: 22.02.2025 09:55 Publikacja: 21.02.2025 17:57

Elon Musk wsparł mocno Donalda Trumpa podczas kampanii wyborczej. Teraz może liczyć na profity

Elon Musk wsparł mocno Donalda Trumpa podczas kampanii wyborczej. Teraz może liczyć na profity

Foto: Bloomberg

W październiku 2022 roku Elon Musk kupił Twittera. I – zdaniem ekspertów – zdecydowanie przepłacił. Wydał 44 miliardy dolarów, a już rok później szacowano wartość jego platformy społecznościowej przemianowanej na X na ledwie jedną trzecią tych pieniędzy (w największym dołku w październiku 2024 r. Fidelity, którego fundusz Blue Chip posiada udziały w X, wyceniło spółkę na tylko 20 proc. wartości z chwili zakupu). Przyczyniły się do tego również szybkie zmiany, które pogrążyły firmę w chaosie i spowodowały załamanie jej działalności reklamowej. Dwa i pół roku później Elon Musk wydaje się bliski dokonania cudu. Platforma X może znów być warta mniej więcej tyle, ile za nią zapłacił – zwraca uwagę CNN.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Globalne Interesy
AI dostała zadyszki? Eksperci mówią o spowolnieniu i bańce większej niż internetowa
Globalne Interesy
Gigantyczne pragnienie AI. Giganci trzymają to w tajemnicy
Globalne Interesy
Koniec dominacji ChatGPT? Eksperci wytypowali nowego króla AI
Globalne Interesy
AI jak bańka dot.comów? Raport prestiżowego MIT wywołał panikę
Globalne Interesy
„To jeden z najgłupszych pomysłów”. Firmy zwalniają młodych pracowników, zastępuje ich AI
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama