Rodzime gry wchodzą w nisze

Na fali globalnego boomu na gry wideo płyną również mniejsi polscy producenci. Choć jesień zdominowały hitowe tytuły od globalnych graczy, jak „Red Dead Redemption 2”, „FIFA 19”, czy „God of War”, rodzime studia próbują sił w niszach.

Publikacja: 07.11.2018 15:14

Gra „Project Fame” firmy Cherrypick Games pojawi się na rynku 22 listopada

Gra „Project Fame” firmy Cherrypick Games pojawi się na rynku 22 listopada

Foto: Materiały prasowe

– Patrząc na sytuację z polskiej perspektywy dużych produkcji AAA, akurat w bieżącym okresie nasi deweloperzy nie mają się czym pochwalić. Co nie znaczy, że nie było tytułów, które odniosły sukcesy. Możemy przytoczyć choćby gry „Frostpunk” czy „World War 3”, choć oczywiście nie są to tytuły o budżetach liczonych w dziesiątkach milionów dolarów – mówi Robert Łapiński, wydawca magazynu „Pixel” i organizator festiwalu gier Pixel Heaven.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?
Gry & e-Sport
„Fallout”, czyli drugie życie wielkiego przeboju. Gry wideo łączą się z filmami
Gry & e-Sport
Palestyńczyk mści się za rodzinę. Gry wideo szybko reagują na wydarzenia
Gry & e-Sport
„Niezwyciężony” według Lema z dobrymi ocenami. Gorzej z zainteresowaniem graczy
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10