Aktualizacja: 14.05.2025 16:59 Publikacja: 05.08.2019 21:47
Rozgrywki e-sportu mają imponującą oprawę i przyciągały na arenę tylu widzów, co mecze piłki nożnej. Czy po pandemii znów tak będzie?
Foto: Bloomberg
Dynamicznie rośnie nowa gałąź biznesu w Polsce. Niczym magnes przyciąga na trybuny i przed ekrany setki tysięcy rodaków. Ale i firmy, które nie szczędzą pieniędzy, by reklamować się przy okazji zawodów.
CZYTAJ TAKŻE: Łukasz Trybuś: W e-sporcie liczy się mocne łącze z internetem i myszka
Brytyjski deweloper Sports Interactive, twórca serii Football Manager poinformował o odwołaniu premiery najnowsz...
Chciałem, aby fotele Diablo Chairs stały się symbolem stylu, odważnego designu i niezawodności. Bez wątpienia by...
Zeszły rok był pełen rozczarowań. Ten zapowiada się ciekawiej. Gracze czekają na premierę „The Alters” i wieści...
Bank wspiera rozwój pasji, dlatego miał już w swojej ofercie konto gamingowe, atrakcyjne wizerunki kart płatnicz...
Przychody ze sprzedaży "Frostpunka 2" od 11 bit studios przekroczyły już nakłady poniesione na produkcję i marke...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas