Moda wchodzi do hitowych gier. Burberry stworzył postać i ubrania

„Honor of Kings” TiMi Studios to jedna z najpopularniejszych gier w Chinach i na świecie. Firma, której właścicielem jest Tencent, od niedawna współpracuje z domem mody Burberry.

Publikacja: 26.03.2021 07:27

Moda wchodzi do hitowych gier. Burberry stworzył postać i ubrania

Foto: Bloomberg

Riccardo Tisci, dyrektor kreatywny brytyjskiego domu mody, zaprojektuje wygląd jednej z bohaterek gry – Yao. Gracze mogą kupować ubrania – zwane skórkami – aby przywdziać postacie w grze – pisze BBC.

Yao będzie mogła nosić charakterystyczny, kraciasty trencz charakterystyczny dla domu mody Burberry. Dwie tzw. skórki zostały zaprojektowane z myślą o duchu natury, którego uosabia Yao. Będą dostępne do kupienia tylko dla graczy z Chin kontynentalnych. Na razie jednak nie ma jeszcze informacji o dacie ich premiery.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Gry & e-Sport
A jednak wojna… Kontrowersyjna gra o rosyjskiej inwazji na Polskę
Materiał Promocyjny
BIO_REACTION 2025
Gry & e-Sport
Cios dla graczy. Popularny menadżer piłkarski nie zostanie wydany
Materiał Promocyjny
Diablo Chairs i Jan Nowak rewolucjonizują rynek
Gry & e-Sport
W 2025 r. polscy producenci gier szykują premiery. Kto może odnieść sukces?
Materiał Promocyjny
Edycja marzeń, czyli realme inspirowany Formułą 1
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont