Moda wchodzi do hitowych gier. Burberry stworzył postać i ubrania

„Honor of Kings” TiMi Studios to jedna z najpopularniejszych gier w Chinach i na świecie. Firma, której właścicielem jest Tencent, od niedawna współpracuje z domem mody Burberry.

Publikacja: 26.03.2021 07:27

Moda wchodzi do hitowych gier. Burberry stworzył postać i ubrania

Foto: Bloomberg

Riccardo Tisci, dyrektor kreatywny brytyjskiego domu mody, zaprojektuje wygląd jednej z bohaterek gry – Yao. Gracze mogą kupować ubrania – zwane skórkami – aby przywdziać postacie w grze – pisze BBC.

Yao będzie mogła nosić charakterystyczny, kraciasty trencz charakterystyczny dla domu mody Burberry. Dwie tzw. skórki zostały zaprojektowane z myślą o duchu natury, którego uosabia Yao. Będą dostępne do kupienia tylko dla graczy z Chin kontynentalnych. Na razie jednak nie ma jeszcze informacji o dacie ich premiery.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Gry & e-Sport
Cios dla graczy. Popularny menadżer piłkarski nie zostanie wydany
Materiał Promocyjny
Diablo Chairs i Jan Nowak rewolucjonizują rynek
Gry & e-Sport
W 2025 r. polscy producenci gier szykują premiery. Kto może odnieść sukces?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?