Moda wchodzi do hitowych gier. Burberry stworzył postać i ubrania

„Honor of Kings” TiMi Studios to jedna z najpopularniejszych gier w Chinach i na świecie. Firma, której właścicielem jest Tencent, od niedawna współpracuje z domem mody Burberry.

Publikacja: 26.03.2021 07:27

Moda wchodzi do hitowych gier. Burberry stworzył postać i ubrania

Foto: Bloomberg

Riccardo Tisci, dyrektor kreatywny brytyjskiego domu mody, zaprojektuje wygląd jednej z bohaterek gry – Yao. Gracze mogą kupować ubrania – zwane skórkami – aby przywdziać postacie w grze – pisze BBC.

Yao będzie mogła nosić charakterystyczny, kraciasty trencz charakterystyczny dla domu mody Burberry. Dwie tzw. skórki zostały zaprojektowane z myślą o duchu natury, którego uosabia Yao. Będą dostępne do kupienia tylko dla graczy z Chin kontynentalnych. Na razie jednak nie ma jeszcze informacji o dacie ich premiery.

79 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Materiał Promocyjny
Diablo Chairs i Jan Nowak rewolucjonizują rynek
Materiał Promocyjny
Przed wyjazdem na upragniony wypoczynek
Gry & e-Sport
W 2025 r. polscy producenci gier szykują premiery. Kto może odnieść sukces?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?
Gry & e-Sport
„Fallout”, czyli drugie życie wielkiego przeboju. Gry wideo łączą się z filmami