Reklama

Moda wchodzi do hitowych gier. Burberry stworzył postać i ubrania

„Honor of Kings” TiMi Studios to jedna z najpopularniejszych gier w Chinach i na świecie. Firma, której właścicielem jest Tencent, od niedawna współpracuje z domem mody Burberry.

Publikacja: 26.03.2021 07:27

Moda wchodzi do hitowych gier. Burberry stworzył postać i ubrania

Foto: Bloomberg

Riccardo Tisci, dyrektor kreatywny brytyjskiego domu mody, zaprojektuje wygląd jednej z bohaterek gry – Yao. Gracze mogą kupować ubrania – zwane skórkami – aby przywdziać postacie w grze – pisze BBC.

Yao będzie mogła nosić charakterystyczny, kraciasty trencz charakterystyczny dla domu mody Burberry. Dwie tzw. skórki zostały zaprojektowane z myślą o duchu natury, którego uosabia Yao. Będą dostępne do kupienia tylko dla graczy z Chin kontynentalnych. Na razie jednak nie ma jeszcze informacji o dacie ich premiery.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Gry & e-Sport
Rewolucja w grach: AI tworzy postacie, które myślą jak ludzie
Gry & e-Sport
Już jest hitem w USA. CD Projekt pokazał zwiastun „Wiedźmina 4” z niezwykłą grafiką
Gry & e-Sport
Kiedy pojawi się czwarty Wiedźmin? CD Projekt odsłania kolejne karty
Gry & e-Sport
A jednak wojna… Kontrowersyjna gra o rosyjskiej inwazji na Polskę
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Gry & e-Sport
Cios dla graczy. Popularny menadżer piłkarski nie zostanie wydany
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama