Reklama
Rozwiń

Robert Lewandowski w kreskówce i grze wideo

Studio Mousetrap Games stworzy grę z najlepszym polskim piłkarzem. Potencjalny hit ma być wzorowany na kreskówce „Kosmiczny wykop”, w której główną rolę gra właśnie Robert Lewandowski.

Publikacja: 30.04.2020 16:00

Robert Lewandowski w kreskówce i grze wideo

Foto: AFP

“Kosmiczny wykop” to serial animowany dla dzieci w wieku 6-12 lat, którego telewizyjna premiera została zaplanowana na wrzesień (pojawi się m.in. na antenie TVN). Fabuła opiera się na przygodach drużyny skompletowanej przez Roberta spośród wyjątkowo nietypowych zawodników z całego świata. Kapitan zabiera swoją drużynę na planetę Spaceball, kosmiczną mekkę futbolu, gdzie odbywa się Galaktyczna Liga. – „Kosmiczny wykop” to kreskówka o kulisach najpopularniejszego na świecie sportu, ale przede wszystkim o uniwersalnych wartościach, takich jak: przyjaźń, lojalność, tolerancja, empatia – podaje Orange Studio Animacji, producent 26-odcinkowej serii.

CZYTAJ TAKŻE: Startupy 2019. Polscy samuraje pod rękę z Robertem Lewandowskim

Do serialu z Lewandowskim teraz dołączy gra wideo. Orange Studio Animacji podpisał bowiem tzw. założenia do umowy z wrocławskim studiem Mousetrap Games (spółka z grupy Premium Fund) na stworzenie gry w oparciu o licencję produkcji.

W sumie mają powstać dwa sezony serialu, a jego dystrybucja ma być międzynarodowa. Jeszcze w tym roku fani talentu „Lewego” będą mogli również zagrać na swoich telefonach i tabletach.

– W dzisiejszych czasach, aby osiągnąć sukces komercyjny, potrzebujemy być obecni z produkcją “Kosmiczny wykop” w codzienności widzów. Wiele dzieci ma swój smartfon, lub dostęp do tabletu rodziców, więc gra mobilna jest na to wspaniałym sposobem – mówi Paweł Pewny, producent serialu.

Edward Mężyk, prezes Mousetrap Games, zdradza, że nie będzie to jednak gra piłkarska, a chodzi o grę karcianą. – Wierzę, że taktyczna rozgrywka odda ducha piłkarskiego meczu i pozwoli graczowi poczuć się niczym prawdziwy trener galaktycznej drużyny piłkarskiej. Gracze będą mogli kolekcjonować karty piłkarzy o unikalnych zdolnościach, aby następnie wymyślać niebanalne strategie – dodaje Mężyk.

Na produkcję gry prowadzona jest zbiórka internetowa na platformie Crowdway. Kampania crowdfundingowa ma wartość do 2 mln zł. Premium Fund w ramach zbiórki oferuje nowym inwestorom akcje oraz zestawy benefitów inwestorskich oraz gamingowych. Minimalna wartość inwestycji zaczyna się od 300 zł.

Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?
Gry & e-Sport
„Fallout”, czyli drugie życie wielkiego przeboju. Gry wideo łączą się z filmami
Gry & e-Sport
Palestyńczyk mści się za rodzinę. Gry wideo szybko reagują na wydarzenia
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Gry & e-Sport
„Niezwyciężony” według Lema z dobrymi ocenami. Gorzej z zainteresowaniem graczy
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku