Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 26.08.2025 21:18 Publikacja: 24.01.2019 18:36
Foto: Bloomberg
„Red Dead Redemption 2” było najlepiej sprzedającą się grą w USA w grudniu – wynika z najnowszego raportu NPD Group. To dobra wiadomość dla polskiego CD Projektu, który przygotowuje swój największy hit, „Cyberpunka”, porównywalnego właśnie z „Red Dead Redemption 2”. – Sukces lub porażka tego najbardziej oczekiwanego tytułu będzie mieć ogromny wpływ na kondycję polskiego rynku – podkreśla Krzysztof Grudziński, producent w studiu Punch Punk Games.
Przy tworzeniu „Wiedźmina 3” w końcową fazę projektu zaangażowanych było 250 osób. Jak dowiedziała się „Rzeczpospolita”, zespół pracujący nad „Cyberpunkiem” liczy już ponad 400 osób. Data premiery nie jest jeszcze znana. – Nie planujemy skokowego wzrostu zatrudnienia przy tym projekcie, natomiast stale chcemy przyciągać utalentowanych ludzi z całego świata – mówi Karolina Gnaś z biura relacji inwestorskich CD Projektu.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aż 90 proc. game deweloperów wykorzystuje sztuczną inteligencję w swoich projektach. Eksperci mówią o automatyza...
Polskie studio szykuje fanów do premiery kolejnej odsłony „Wiedźmina” – zaprezentowało właśnie fragment rozrywki...
CD Projekt zaprezentował demo technologiczne „Wiedźmina 4” podczas wydarzenia State of Unreal. Choć do premiery...
Napięcie związane z wojną za naszą wschodnią granicą i obawy o rozprzestrzenienie się konfliktu na nasze terytor...
Brytyjski deweloper Sports Interactive, twórca serii Football Manager poinformował o odwołaniu premiery najnowsz...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas