CD Projekt szacuje, że wartość należności licencyjnych z tytułu zrealizowanej sprzedaży przedpremierowej gry „Cyberpunk 2077” we wszystkich kanałach cyfrowych przewyższyła łączną sumę całkowitych nakładów na wyprodukowanie gry oraz kosztów jej marketingu i promocji, zarówno dotychczasowych, jak i planowanych do końca 2020 r. – podała spółka w komunikacie dziś rano.
CZYTAJ TAKŻE: Sklepy liczą na żniwa. Żadnych promocji na „Cyberpunka”
Wczoraj pojawiła się informacja, że w przedsprzedaży złożono zapisy na ponad 8 mln zamówień – to poziom przekraczający oczekiwania zarządu i rynku.
Premiera gry „Cyberpunk 2077” w wersji na komputery PC w serwisach Steam, GOG i Epic Store oraz na Google Stadia odbyła się w czwartek, w Polsce o godz. 1:00 w nocy. Z kolei premiera na konsolach PlayStation i Xbox w każdym kraju odbyła się o północy lokalnego czasu.
Na koniec września 2020 r. nakłady na prace rozwojowe segmentu produkcyjnego grupy wynosiły 494,6 mln zł. Pozycja ta zawiera głównie koszty prac nad „Cyberpunkiem”. Zdaniem analityków po uwzględnieniu nakładów na marketing, łączne koszty prac nad nową grą przekroczyły 1 mld zł.