Luksusowe marki modowe zaskoczyły. Wchodzą do gier

Boom na gry wideo sprawił, że ten kanał dotarcia do klientów dostrzegły największe marki modowe. Dom mody Balenciaga właśnie uruchomił własną grę – „Afterworld: The Age of Tomorrow”, w której prezentuje kolekcję jesień/zima 2021.

Publikacja: 07.12.2020 09:52

Luksusowe marki modowe zaskoczyły. Wchodzą do gier

Foto: Bloomberg

Gracze poruszają się w niej po wirtualnym królestwie, wykonując zadania i spotykając postaci ubrane w projekty wytwórni.

Tytuł jest dostępny w przeglądarkach internetowych. Ostatnio Burberry pokazał zaś najnowszą kolekcję na Twitchu (platforma transmisji gamingowych rozgrywek). Firma ta ma zresztą zawarte partnerstwo na rynku chińskim z gigantem branży gier – koncernem Tencent.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Gry & e-Sport
Cios dla graczy. Popularny menadżer piłkarski nie zostanie wydany
Materiał Promocyjny
Diablo Chairs i Jan Nowak rewolucjonizują rynek
Gry & e-Sport
W 2025 r. polscy producenci gier szykują premiery. Kto może odnieść sukces?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?