Reklama
Rozwiń
Reklama

Luksusowe marki modowe zaskoczyły. Wchodzą do gier

Boom na gry wideo sprawił, że ten kanał dotarcia do klientów dostrzegły największe marki modowe. Dom mody Balenciaga właśnie uruchomił własną grę – „Afterworld: The Age of Tomorrow”, w której prezentuje kolekcję jesień/zima 2021.

Publikacja: 07.12.2020 09:52

Luksusowe marki modowe zaskoczyły. Wchodzą do gier

Foto: Bloomberg

Gracze poruszają się w niej po wirtualnym królestwie, wykonując zadania i spotykając postaci ubrane w projekty wytwórni.

Tytuł jest dostępny w przeglądarkach internetowych. Ostatnio Burberry pokazał zaś najnowszą kolekcję na Twitchu (platforma transmisji gamingowych rozgrywek). Firma ta ma zresztą zawarte partnerstwo na rynku chińskim z gigantem branży gier – koncernem Tencent.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Gry & e-Sport
Rewolucja w grach: AI tworzy postacie, które myślą jak ludzie
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Gry & e-Sport
Już jest hitem w USA. CD Projekt pokazał zwiastun „Wiedźmina 4” z niezwykłą grafiką
Gry & e-Sport
Kiedy pojawi się czwarty Wiedźmin? CD Projekt odsłania kolejne karty
Gry & e-Sport
A jednak wojna… Kontrowersyjna gra o rosyjskiej inwazji na Polskę
Gry & e-Sport
Cios dla graczy. Popularny menadżer piłkarski nie zostanie wydany
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama