Luksusowe marki modowe zaskoczyły. Wchodzą do gier

Boom na gry wideo sprawił, że ten kanał dotarcia do klientów dostrzegły największe marki modowe. Dom mody Balenciaga właśnie uruchomił własną grę – „Afterworld: The Age of Tomorrow”, w której prezentuje kolekcję jesień/zima 2021.

Publikacja: 07.12.2020 09:52

Luksusowe marki modowe zaskoczyły. Wchodzą do gier

Foto: Bloomberg

Gracze poruszają się w niej po wirtualnym królestwie, wykonując zadania i spotykając postaci ubrane w projekty wytwórni.

Tytuł jest dostępny w przeglądarkach internetowych. Ostatnio Burberry pokazał zaś najnowszą kolekcję na Twitchu (platforma transmisji gamingowych rozgrywek). Firma ta ma zresztą zawarte partnerstwo na rynku chińskim z gigantem branży gier – koncernem Tencent.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Gry & e-Sport
Już jest hitem w USA. CD Projekt pokazał zwiastun „Wiedźmina 4” z niezwykłą grafiką
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Gry & e-Sport
Kiedy pojawi się czwarty Wiedźmin? CD Projekt odsłania kolejne karty
Gry & e-Sport
A jednak wojna… Kontrowersyjna gra o rosyjskiej inwazji na Polskę
Gry & e-Sport
Cios dla graczy. Popularny menadżer piłkarski nie zostanie wydany
Materiał Promocyjny
Diablo Chairs i Jan Nowak rewolucjonizują rynek