„Cyberpunk” jak lot w kosmos. A na giełdzie rollercoster

Zasięg dyskusji o grze za ostatnie 30 dni przekroczył pułap 1,1 mld internautów. To poziom normalnie zarezerwowany wyłącznie dla dużych wydarzeń, jak misje załogowe SpaceX – napisał na portalu LinkedIn, szef Brand24, Michał Sadowski.

Publikacja: 09.12.2020 16:31

„Cyberpunk” jak lot w kosmos. A na giełdzie rollercoster

Foto: NASA

Rozpoznawalność „Cyberpunka” jest aktualnie wyższa niż 91 proc. marek na świecie.

Oficjalny debiut gry w Polsce odbędzie się  10 grudnia o godz. 1 w nocy. Emocje sięgają zenitu, o czym świadczy chociażby bardzo duża zmienność notowań kursu CD Projektu na warszawskiej giełdzie. Jeszcze w poniedziałek rano notował historyczne maksimum, a potem gwałtownie spadł. Wczoraj spadki były kontynuowane, natomiast dziś po południu dominuje już popyt. Około godz. 15 za akcję studia trzeba zapłacić 406 zł, co oznacza wzrost o prawie 3 proc. Wartość obrotów sięga 400 mln zł i jest najwyższa na rynku.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Gry & e-Sport
Cios dla graczy. Popularny menadżer piłkarski nie zostanie wydany
Materiał Promocyjny
Diablo Chairs i Jan Nowak rewolucjonizują rynek
Gry & e-Sport
W 2025 r. polscy producenci gier szykują premiery. Kto może odnieść sukces?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem