Reklama
Rozwiń

Niespodziewana zapaść na rynku gier

Początek tego roku przyniósł spadek wydatków na gry wideo. Globalnie w styczniu przeznaczyliśmy na nie 8,4 mld dol., czyli o 6 proc. mniej niż rok wcześniej – wynika z danych firmy Superdata.

Publikacja: 07.03.2019 18:35

Prym w rozwoju i sprzedaży gier wiedzie Azja. Na zdjęciu parada w japońskiej Jokohamie na cześć Pika

Prym w rozwoju i sprzedaży gier wiedzie Azja. Na zdjęciu parada w japońskiej Jokohamie na cześć Pikachu, jednej z postaci z Pokemon Go.

Foto: Bloomberg

W dołku znalazły się zwłaszcza produkcje na pecety. Ich sprzedaż skurczyła się aż o 29 proc. (w przypadku konsol ten spadek wyniósł tylko 3 proc.).

Z kolei z analiz firmy Nielsen wynika, że najpopularniejszymi grami komputerowi w styczniu były: „Dungeon Fighter Online”, „League of Legends” i „Fantasy Westward Journey Online II”, zaś na konsolach – „FIFA 19” oraz „Fortnite”. Co ciekawe, ubiegłoroczny hit „Red Dead Redemption 2” uruchomił wersję online (beta), której sprzedaż w ciągu miesiąca zmniejszyła się o 14 proc.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Gry & e-Sport
Już jest hitem w USA. CD Projekt pokazał zwiastun „Wiedźmina 4” z niezwykłą grafiką
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Gry & e-Sport
Kiedy pojawi się czwarty Wiedźmin? CD Projekt odsłania kolejne karty
Gry & e-Sport
A jednak wojna… Kontrowersyjna gra o rosyjskiej inwazji na Polskę
Gry & e-Sport
Cios dla graczy. Popularny menadżer piłkarski nie zostanie wydany
Materiał Promocyjny
Diablo Chairs i Jan Nowak rewolucjonizują rynek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama