Reklama
Rozwiń

Firma z branży e-sportu sięga po kultowe magazyny dla graczy

Agencja gamingowa Fantasyexpo, specjalizująca się m.in. w organizowaniu i transmisji imprez e-sportowych, została właśnie nowym właścicielem dwóch popularnych wśród fanów gier tytułów

Publikacja: 08.07.2020 12:55

Impreza e-sportowa Intel Extreme Masters Katowice

Impreza e-sportowa Intel Extreme Masters Katowice

Foto: mat.pras.

Chodzi o „CD-Action” oraz „PC Format”. Fantasyexpo kupiło od Wydawnictwa Bauer prawa do tych marek – tym samym ostatecznie wyjaśniła się przyszłość istniejących od ponad 20 lat kultowych magazynów.

Ostatnie wydania przygotowane przez Wydawnictwo Bauer ukażą się 28 lipca („CD-Action”) i 3 sierpnia („PC Format”). Kolejne mają być dziełem nowego zespołu. Właściciele Fantasyexpo powołali bowiem spółkę celową Gaming Tech Esports Media, na czele której w sierpniu stanie Lidia Ukleja, przez wiele lat związana z obydwoma czasopismami. Nowym redaktorem naczelnym zostanie Dawid Bojarski, który po kilku miesiącach nieobecności powraca na zajmowane wcześniej stanowisko. Będzie on odpowiedzialny m.in. unowocześnienie treści w serwisach internetowych. Oprócz tytułów prasowych rodzima agencja gamingowa, jedna z wiodących w Europie, przejmie bowiem też portale „CD Action” i „PC Format” oraz związane z nimi oficjalne kanały w social mediach.

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?
Gry & e-Sport
„Fallout”, czyli drugie życie wielkiego przeboju. Gry wideo łączą się z filmami
Gry & e-Sport
Palestyńczyk mści się za rodzinę. Gry wideo szybko reagują na wydarzenia
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Gry & e-Sport
„Niezwyciężony” według Lema z dobrymi ocenami. Gorzej z zainteresowaniem graczy
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku