Wielki popyt na gry, ale studia przekładają premiery

Pandemia koronawirusa krzyżuje plany zagranicznych gigantów. Zawodzi logistyka.

Publikacja: 06.04.2020 19:25

Wielki popyt na gry, ale studia przekładają premiery

Foto: mat. pras.

Konieczność przebywania w domu sprzyja twórcom cyfrowej rozrywki, czego przykładem jest rosnąca liczba pobrań gier i rekordowa aktywność na platformie Steam. Próbuje ona poradzić sobie z tym obciążeniem. Deklaruje, że wprawdzie nie zmieni szybkości ściągania tytułów, ale aktualizacje będą dostawać automatycznie tylko najnowsze pozycje.

CZYTAJ TAKŻE: CD Projekt wyprzedził PKO BP. Jest już największą spółką na giełdzie

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Gry & e-Sport
A jednak wojna… Kontrowersyjna gra o rosyjskiej inwazji na Polskę
Materiał Promocyjny
VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025
Gry & e-Sport
Cios dla graczy. Popularny menadżer piłkarski nie zostanie wydany
Materiał Promocyjny
Diablo Chairs i Jan Nowak rewolucjonizują rynek
Gry & e-Sport
W 2025 r. polscy producenci gier szykują premiery. Kto może odnieść sukces?
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont