Wielki popyt na gry, ale studia przekładają premiery

Pandemia koronawirusa krzyżuje plany zagranicznych gigantów. Zawodzi logistyka.

Publikacja: 06.04.2020 19:25

Wielki popyt na gry, ale studia przekładają premiery

Foto: mat. pras.

Konieczność przebywania w domu sprzyja twórcom cyfrowej rozrywki, czego przykładem jest rosnąca liczba pobrań gier i rekordowa aktywność na platformie Steam. Próbuje ona poradzić sobie z tym obciążeniem. Deklaruje, że wprawdzie nie zmieni szybkości ściągania tytułów, ale aktualizacje będą dostawać automatycznie tylko najnowsze pozycje.

CZYTAJ TAKŻE: CD Projekt wyprzedził PKO BP. Jest już największą spółką na giełdzie

Pozostało jeszcze 85% artykułu

9 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Gry & e-Sport
W 2025 r. polscy producenci gier szykują premiery. Kto może odnieść sukces?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?
Gry & e-Sport
„Fallout”, czyli drugie życie wielkiego przeboju. Gry wideo łączą się z filmami
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Gry & e-Sport
Palestyńczyk mści się za rodzinę. Gry wideo szybko reagują na wydarzenia
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego