Przyspiesza kampania „Cyberpunka”. CD Projekt widzi „ogromny potencjał”

W trzecim kwartale studio wypracowało 105 mln zł przychodów i ponad 23 mln zł zysku netto. Wyniki za czwarty kwartał zdeterminuje już premiera „Cyberpunka”. Jej termin został podtrzymany.

Publikacja: 25.11.2020 18:29

Przyspiesza kampania „Cyberpunka”. CD Projekt widzi „ogromny potencjał”

Foto: Bloomberg

Przychody CD Projektu w III kwartale rok do roku wzrosły o niemal 13 proc., zysk operacyjny o niemal 70 proc., a zysk netto aż o 57 proc. (do 23,4 mln zł). – Osiągnięte w III kwartale przychody oparte były w głównej mierze na sprzedaży gier z wiedźmińskiego uniwersum – podobnie jak w minionych kwartałach dominował Wiedźmin 3 wraz z dodatkami, dostępny obecnie na czterech platformach. Warto podkreślić, że kolejny bardzo dobry kwartał mają za sobą Gwint oraz Wojna Krwi. Z kolei GOG.com poprawił swoją sprzedaż w okresie lipiec-wrzesień o blisko jedna czwartą w porównaniu z analogicznym okresem 2019 r. – komentuje Piotr Nielubowicz, wiceprezes CD Projektu.

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Materiał Promocyjny
Diablo Chairs i Jan Nowak rewolucjonizują rynek
Materiał Promocyjny
Gospodarka natychmiastowości to wyzwanie i szansa
Gry & e-Sport
W 2025 r. polscy producenci gier szykują premiery. Kto może odnieść sukces?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?
Materiał Promocyjny
Suzuki Vitara i S-Cross w specjalnie obniżonych cenach. Odbiór od ręki
Gry & e-Sport
„Fallout”, czyli drugie życie wielkiego przeboju. Gry wideo łączą się z filmami
Materiał Promocyjny
Wojażer daje spokój na stoku