Przyspiesza kampania „Cyberpunka”. CD Projekt widzi „ogromny potencjał”

W trzecim kwartale studio wypracowało 105 mln zł przychodów i ponad 23 mln zł zysku netto. Wyniki za czwarty kwartał zdeterminuje już premiera „Cyberpunka”. Jej termin został podtrzymany.

Publikacja: 25.11.2020 18:29

Przyspiesza kampania „Cyberpunka”. CD Projekt widzi „ogromny potencjał”

Foto: Bloomberg

Przychody CD Projektu w III kwartale rok do roku wzrosły o niemal 13 proc., zysk operacyjny o niemal 70 proc., a zysk netto aż o 57 proc. (do 23,4 mln zł). – Osiągnięte w III kwartale przychody oparte były w głównej mierze na sprzedaży gier z wiedźmińskiego uniwersum – podobnie jak w minionych kwartałach dominował Wiedźmin 3 wraz z dodatkami, dostępny obecnie na czterech platformach. Warto podkreślić, że kolejny bardzo dobry kwartał mają za sobą Gwint oraz Wojna Krwi. Z kolei GOG.com poprawił swoją sprzedaż w okresie lipiec-wrzesień o blisko jedna czwartą w porównaniu z analogicznym okresem 2019 r. – komentuje Piotr Nielubowicz, wiceprezes CD Projektu.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Gry & e-Sport
Cios dla graczy. Popularny menadżer piłkarski nie zostanie wydany
Materiał Promocyjny
Diablo Chairs i Jan Nowak rewolucjonizują rynek
Gry & e-Sport
W 2025 r. polscy producenci gier szykują premiery. Kto może odnieść sukces?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Materiał Promocyjny
Jak Meta dba o bezpieczeństwo wyborów w Polsce?
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?