Polska „demoniczna” gra trafi do sprzedaży. Producent debiutuje na GPW

Studio MadMind wchodzi w środę na warszawską giełdę. Korzysta z mody na kontrowersyjne i mroczne gry. W tej dziedzinie firmy z polski są bardzo mocne.

Publikacja: 07.09.2021 17:52

„Succubus” pojawi się na rynku 5 października

„Succubus” pojawi się na rynku 5 października

Foto: MadMind

„Wciel się w rolę demonicznej kapłanki pożądania i użyj jej unikalnych umiejętności, by zemścić się na swoich wrogach. Nie pozostaw przy życiu nikogo, kto nie zegnie przed tobą swoich kolan” – to fragment opisu gry „Succubus” na portalu Steam. Premierę zaplanowano na 5 października. Początkowo miała się odbyć 8 września, ale została przełożona.

– Po cennym feedbacku od ekspertów i redaktorów znaczących serwisów gamingowych dowiedzieliśmy się, co możemy jeszcze poprawić, aby gra była jak najbardziej dopracowana. Z tego powodu postanowiliśmy przełożyć premierę – mówi prezes MadMindu Tomasz Dutkiewicz. Dodaje, że „Succubus” cieszył się dużym zainteresowaniem podczas festiwalu Steam Next, dzięki czemu po jego zakończeniu wishlista gry zwiększyła się o 500 proc.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Gry & e-Sport
W 2025 r. polscy producenci gier szykują premiery. Kto może odnieść sukces?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?
Gry & e-Sport
„Fallout”, czyli drugie życie wielkiego przeboju. Gry wideo łączą się z filmami
Gry & e-Sport
Palestyńczyk mści się za rodzinę. Gry wideo szybko reagują na wydarzenia