Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 30.06.2025 06:34 Publikacja: 13.09.2021 19:11
Imprezy e-sportowe to magnes nie tylko na miliony fanów cyfrowej rozrywki, ale też na potężne pieniądze od firm, które coraz chętniej promują się przy tego typu wydarzeniach
Foto: AFP
Takiego boomu na gaming jeszcze nie było. Rynek rozwija się jak szalony, a – jak twierdzą eksperci – katalizatorem zmian okazała się pandemia. – Gaming jako jeden z najważniejszych trendów konsumenckich ostatniej dekady był zdecydowanym beneficjentem sytuacji, w jakiej się znaleźliśmy. Konsumenci odcięci od rozrywek w świecie offline i zamknięci w domach zwrócili się w stronę rozrywki cyfrowej. Na jej popularność złożyły się dwa czynniki: po pierwsze, gry są rozrywką najbardziej interaktywną, a po drugie, okazały się remedium na istotne potrzeby społeczne, które ucierpiały w okresie lockdownu, czyli potrzebę socjalizacji i odskoczni od stresu – wylicza Piotr Bombol, założyciel agencji gamingowej Gameset.
Polskie studio szykuje fanów do premiery kolejnej odsłony „Wiedźmina” – zaprezentowało właśnie fragment rozrywki...
CD Projekt zaprezentował demo technologiczne „Wiedźmina 4” podczas wydarzenia State of Unreal. Choć do premiery...
Napięcie związane z wojną za naszą wschodnią granicą i obawy o rozprzestrzenienie się konfliktu na nasze terytor...
Brytyjski deweloper Sports Interactive, twórca serii Football Manager poinformował o odwołaniu premiery najnowsz...
Chciałem, aby fotele Diablo Chairs stały się symbolem stylu, odważnego designu i niezawodności. Bez wątpienia by...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas