Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 23.06.2025 18:17 Publikacja: 29.02.2020 19:22
Foto: Bloomberg
PS5 będzie miała funkcję biofeedbacku, który ma zapewnić nowe doznania podczas gry. Pad będzie mierzył tętno i stopień pocenia się dłoni podczas gry. Tak wynika z najnowszego patentu koncernu – pisze „The Independent”. Kontroler DualShock 5 ma mierzyć puls oraz poziom spocenia dłoni poprzez czujniki umieszczone w uchwycie kontrolera i na podstawie tej informacji konsola automatycznie dostosowałaby rozgrywkę. Nie do końca wiadomo co to oznacza, ale media spekulują, że PS5 mogłoby samo obniżyć poziom trudności gry przy zbyt spoconych dłoniach lub zbyt wysokim pulsie, lub zareagować, gdy gracz jest zbyt „przerażony”, grając w nazbyt realistyczną grę odtwarzającą horror – pisze „The Independent”.
Polskie studio szykuje fanów do premiery kolejnej odsłony „Wiedźmina” – zaprezentowało właśnie fragment rozrywki...
CD Projekt zaprezentował demo technologiczne „Wiedźmina 4” podczas wydarzenia State of Unreal. Choć do premiery...
Napięcie związane z wojną za naszą wschodnią granicą i obawy o rozprzestrzenienie się konfliktu na nasze terytor...
Brytyjski deweloper Sports Interactive, twórca serii Football Manager poinformował o odwołaniu premiery najnowsz...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Chciałem, aby fotele Diablo Chairs stały się symbolem stylu, odważnego designu i niezawodności. Bez wątpienia by...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas