Robert Lewandowski w kreskówce i grze wideo

AFP

Studio Mousetrap Games stworzy grę z najlepszym polskim piłkarzem. Potencjalny hit ma być wzorowany na kreskówce „Kosmiczny wykop”, w której główną rolę gra właśnie Robert Lewandowski.

“Kosmiczny wykop” to serial animowany dla dzieci w wieku 6-12 lat, którego telewizyjna premiera została zaplanowana na wrzesień (pojawi się m.in. na antenie TVN). Fabuła opiera się na przygodach drużyny skompletowanej przez Roberta spośród wyjątkowo nietypowych zawodników z całego świata. Kapitan zabiera swoją drużynę na planetę Spaceball, kosmiczną mekkę futbolu, gdzie odbywa się Galaktyczna Liga. – „Kosmiczny wykop” to kreskówka o kulisach najpopularniejszego na świecie sportu, ale przede wszystkim o uniwersalnych wartościach, takich jak: przyjaźń, lojalność, tolerancja, empatia – podaje Orange Studio Animacji, producent 26-odcinkowej serii.

CZYTAJ TAKŻE: Startupy 2019. Polscy samuraje pod rękę z Robertem Lewandowskim

Do serialu z Lewandowskim teraz dołączy gra wideo. Orange Studio Animacji podpisał bowiem tzw. założenia do umowy z wrocławskim studiem Mousetrap Games (spółka z grupy Premium Fund) na stworzenie gry w oparciu o licencję produkcji.

W sumie mają powstać dwa sezony serialu, a jego dystrybucja ma być międzynarodowa. Jeszcze w tym roku fani talentu „Lewego” będą mogli również zagrać na swoich telefonach i tabletach.

– W dzisiejszych czasach, aby osiągnąć sukces komercyjny, potrzebujemy być obecni z produkcją “Kosmiczny wykop” w codzienności widzów. Wiele dzieci ma swój smartfon, lub dostęp do tabletu rodziców, więc gra mobilna jest na to wspaniałym sposobem – mówi Paweł Pewny, producent serialu.

Edward Mężyk, prezes Mousetrap Games, zdradza, że nie będzie to jednak gra piłkarska, a chodzi o grę karcianą. – Wierzę, że taktyczna rozgrywka odda ducha piłkarskiego meczu i pozwoli graczowi poczuć się niczym prawdziwy trener galaktycznej drużyny piłkarskiej. Gracze będą mogli kolekcjonować karty piłkarzy o unikalnych zdolnościach, aby następnie wymyślać niebanalne strategie – dodaje Mężyk.

Na produkcję gry prowadzona jest zbiórka internetowa na platformie Crowdway. Kampania crowdfundingowa ma wartość do 2 mln zł. Premium Fund w ramach zbiórki oferuje nowym inwestorom akcje oraz zestawy benefitów inwestorskich oraz gamingowych. Minimalna wartość inwestycji zaczyna się od 300 zł.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Turecki sąd: Blokowanie Wikipedii to naruszenie wolności słowa

Turecki Sąd Konstytucyjny orzekł 26 grudnia, że blokowanie dostępu do Wikipedii w Turcji narusza ...

Buenos dias, bonjour – twój smartfon przetłumaczy rozmowę

Google wprowadza nową, niezwykle przydatną funkcjonalność w swoim wirtualnym asystencie – ten zyska możliwość ...

Niemcy idą na wojnę z Facebookiem. Ma „wirtualny monopol”

Berlin chce przełamać dominację koncernu stworzonego przez Marka Zuckerberga. Niemieckiemu urzędowi antymonopolowemu (Bundeskartellamt) nie ...

Cognitive technologies – studia przyszłości

Wydział Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej obchodzi w tym roku 25-lecie swego istnienia. Sukcesywnie ...

Alexa poprawia wyniki Amazona

Największy internetowy sprzedawca zwiększył w czwartym kwartale sprzedaż niemal o 20 proc. Jednak w ...

Microsoft zwalnia dziennikarzy. Powodem sztuczna inteligencja

To wyjątkowo ciekawe, ale i trudne czasy. Microsoft zdecydował się zwolnić grupę około 50 ...