Robert Lewandowski w kreskówce i grze wideo

AFP

Studio Mousetrap Games stworzy grę z najlepszym polskim piłkarzem. Potencjalny hit ma być wzorowany na kreskówce „Kosmiczny wykop”, w której główną rolę gra właśnie Robert Lewandowski.

“Kosmiczny wykop” to serial animowany dla dzieci w wieku 6-12 lat, którego telewizyjna premiera została zaplanowana na wrzesień (pojawi się m.in. na antenie TVN). Fabuła opiera się na przygodach drużyny skompletowanej przez Roberta spośród wyjątkowo nietypowych zawodników z całego świata. Kapitan zabiera swoją drużynę na planetę Spaceball, kosmiczną mekkę futbolu, gdzie odbywa się Galaktyczna Liga. – „Kosmiczny wykop” to kreskówka o kulisach najpopularniejszego na świecie sportu, ale przede wszystkim o uniwersalnych wartościach, takich jak: przyjaźń, lojalność, tolerancja, empatia – podaje Orange Studio Animacji, producent 26-odcinkowej serii.

CZYTAJ TAKŻE: Startupy 2019. Polscy samuraje pod rękę z Robertem Lewandowskim

Do serialu z Lewandowskim teraz dołączy gra wideo. Orange Studio Animacji podpisał bowiem tzw. założenia do umowy z wrocławskim studiem Mousetrap Games (spółka z grupy Premium Fund) na stworzenie gry w oparciu o licencję produkcji.

W sumie mają powstać dwa sezony serialu, a jego dystrybucja ma być międzynarodowa. Jeszcze w tym roku fani talentu „Lewego” będą mogli również zagrać na swoich telefonach i tabletach.

– W dzisiejszych czasach, aby osiągnąć sukces komercyjny, potrzebujemy być obecni z produkcją “Kosmiczny wykop” w codzienności widzów. Wiele dzieci ma swój smartfon, lub dostęp do tabletu rodziców, więc gra mobilna jest na to wspaniałym sposobem – mówi Paweł Pewny, producent serialu.

Edward Mężyk, prezes Mousetrap Games, zdradza, że nie będzie to jednak gra piłkarska, a chodzi o grę karcianą. – Wierzę, że taktyczna rozgrywka odda ducha piłkarskiego meczu i pozwoli graczowi poczuć się niczym prawdziwy trener galaktycznej drużyny piłkarskiej. Gracze będą mogli kolekcjonować karty piłkarzy o unikalnych zdolnościach, aby następnie wymyślać niebanalne strategie – dodaje Mężyk.

Na produkcję gry prowadzona jest zbiórka internetowa na platformie Crowdway. Kampania crowdfundingowa ma wartość do 2 mln zł. Premium Fund w ramach zbiórki oferuje nowym inwestorom akcje oraz zestawy benefitów inwestorskich oraz gamingowych. Minimalna wartość inwestycji zaczyna się od 300 zł.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Sukces polskiej gry o wojnie w Wietnamie

Od kilku dni o polskiej firmie Games Operators jest głośno. To efekt udanej premiery ...

E-giganci telewizji szybko rosną poza USA

Netflix i Prime Video Amazonu poprawiają wyniki dzięki ekspansji na nowe rynki. Do 15,79 ...

Apple pokazało nowe gadżety. Jest iPhone 11

Apple Special to od lat najważniejsza impreza dla fanów urządzeń spod loga nadgryzionego jabłka. ...

Druga młodość Minecrafta

Choć tytuł zadebiutował w 2011 roku, to do dziś jest jednym z najczęściej wybieranych ...

Internet wymyka się podatkom

Unijne weto blokuje zmiany w opodatkowaniu firm cyfrowych. Komisja Europejska apeluje o jego zniesienie, ...

Panika na akcjach CD Projektu. Wyparowało 2,5 mld zł

Kurs CD Projektu spadał podczas piątkowej sesji aż o 12 proc. To efekt informacji, ...