CD Projekt odsłania kolejne karty w Cyberpunku

Za nami drugie Night City Wire. Polskie studio zaprezentowało trzy materiały wideo dotyczące „Cyberpunka”. Jak zostały odebrane?

Publikacja: 11.08.2020 08:31

CD Projekt odsłania kolejne karty w Cyberpunku

Foto: mat. pras.

Kampania marketingowa „Cyberpunka” nabiera tempa. Po czerwcowym, pierwszym odcinku Night City Wire przyszedł czas na odcinek numer dwa. Wydarzenie wystartowało w poniedziałek o godz. 18.00 czasu polskiego. Na kanale YouTube do godz. 21.30 miało ponad 100 tys. odsłon.

Polskie studio zaprezentowało trzy materiały wideo z gry, prezentujące wybrane aspekty – ścieżki życiowe, broń oraz jak powołano do życia kapelę Samurai.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Gry & e-Sport
Cios dla graczy. Popularny menadżer piłkarski nie zostanie wydany
Materiał Promocyjny
Diablo Chairs i Jan Nowak rewolucjonizują rynek
Gry & e-Sport
W 2025 r. polscy producenci gier szykują premiery. Kto może odnieść sukces?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?
Materiał Promocyjny
Raportowanie zrównoważonego rozwoju - CSRD/ESRS w praktyce