Reklama
Rozwiń

CD Projekt odsłania kolejne karty w Cyberpunku

Za nami drugie Night City Wire. Polskie studio zaprezentowało trzy materiały wideo dotyczące „Cyberpunka”. Jak zostały odebrane?

Publikacja: 11.08.2020 08:31

CD Projekt odsłania kolejne karty w Cyberpunku

Foto: mat. pras.

Kampania marketingowa „Cyberpunka” nabiera tempa. Po czerwcowym, pierwszym odcinku Night City Wire przyszedł czas na odcinek numer dwa. Wydarzenie wystartowało w poniedziałek o godz. 18.00 czasu polskiego. Na kanale YouTube do godz. 21.30 miało ponad 100 tys. odsłon.

Polskie studio zaprezentowało trzy materiały wideo z gry, prezentujące wybrane aspekty – ścieżki życiowe, broń oraz jak powołano do życia kapelę Samurai.

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?
Gry & e-Sport
„Fallout”, czyli drugie życie wielkiego przeboju. Gry wideo łączą się z filmami
Gry & e-Sport
Palestyńczyk mści się za rodzinę. Gry wideo szybko reagują na wydarzenia
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Gry & e-Sport
„Niezwyciężony” według Lema z dobrymi ocenami. Gorzej z zainteresowaniem graczy
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku