Za nami drugie Night City Wire. Polskie studio zaprezentowało trzy materiały wideo dotyczące „Cyberpunka”. Jak zostały odebrane?
Kampania marketingowa „Cyberpunka” nabiera tempa. Po czerwcowym, pierwszym odcinku Night City Wire przyszedł czas na odcinek numer dwa. Wydarzenie wystartowało w poniedziałek o godz. 18.00 czasu polskiego. Na kanale YouTube do godz. 21.30 miało ponad 100 tys. odsłon.
Polskie studio zaprezentowało trzy materiały wideo z gry, prezentujące wybrane aspekty – ścieżki życiowe, broń oraz jak powołano do życia kapelę Samurai.
W pierwszym filmie wideo „Przeszłość V” przedstawiono trzy różne ścieżki życiowe głównej postaci, najemnika o imieniu V, stanowiące wprowadzenia gracza do świata „Cyberpunka”. Każda ze ścieżek opowiada historię początków V, które będą miały wpływ na przebieg fabuły. Tytuł kolejnego, zaprezentowanego podczas Night City Wire, filmu brzmi: ”Narzędzia zniszczenia”.
CZYTAJ TAKŻE: CD Projekt przesuwa premierę Cyberpunka. „Przepraszamy”
„Skupia się on na zróżnicowanym, futurystycznym arsenale broni palnej i białej, a także na wszczepach, które pomogą graczom zmierzyć się z niebezpieczeństwami i wyzwaniami jakie czekają na ulicach Night City ” – informuje polskie studio.
Z kolei trzeci film – „Być jak Samurai” – to krótki dokument oferujący wgląd w to, jak CD Projekt, we współpracy ze szwedzką formacją punkową Refused, tworzył brzmienie muzyki do gry.
„Cyberpunk 2077” to aktualnie najbardziej wyczekiwana gra na świecie. Jej premierę zaplanowano na 19 listopada. Pierwotnie miała się odbyć w kwietniu, ale termin dwa razy przesunięto: najpierw na wrzesień, a potem na listopad.
Do tej pory flagowym tytułem CD Projektu była seria „Wiedźmin”. Spółka sprzedała już ponad 50 mln egzemplarzy.
CD Projekt jest największą, krajową firmą na GPW. Jej kapitalizacja wynosi prawie 41 mld zł. W poniedziałek na finiszu sesji akcje studia straciły niespełna 0,4 proc. i kosztowały 425,4 zł.
Żadna część jak i całość utworów zawartych w dzienniku nie może być powielana i rozpowszechniana lub dalej rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny albo na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętę digitalizację, fotokopiowaniem lub kopiowaniem, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody Gremi Media SA. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części bez zgody Gremi Media SA lub autorów z naruszeniem prawa jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami "Regulaminu korzystania z artykułów prasowych" [Poprzednia wersja obowiązująca do 30.01.2017]. Formularz zamówienia można pobrać na stronie www.rp.pl/licencja.