Luksusowe marki modowe zaskoczyły. Wchodzą do gier

Bloomberg

Boom na gry wideo sprawił, że ten kanał dotarcia do klientów dostrzegły największe marki modowe. Dom mody Balenciaga właśnie uruchomił własną grę – „Afterworld: The Age of Tomorrow”, w której prezentuje kolekcję jesień/zima 2021.

Gracze poruszają się w niej po wirtualnym królestwie, wykonując zadania i spotykając postaci ubrane w projekty wytwórni.

Tytuł jest dostępny w przeglądarkach internetowych. Ostatnio Burberry pokazał zaś najnowszą kolekcję na Twitchu (platforma transmisji gamingowych rozgrywek). Firma ta ma zresztą zawarte partnerstwo na rynku chińskim z gigantem branży gier – koncernem Tencent.

CZYTAJ TAKŻE: Niektórzy gracze mają już Cyberpunka. Ależ wpadka sieci sklepów

Z kolei brand odzieżowy 100 Thieves udostępnił kolekcję streetwearową w grze „Animal Crossing: New Horizons” na Nintendo Switch. Ciekawy pomysł realizuje Gucci – marka „zwerbowała” piosenkarza Harry’ego Stylesa do prezentacji nowej kolekcji w specjalnie nakręconym siedmioodcinkowym miniserialu.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Smartfony na celowniku hakerów

Firmy, instytucje, celebryci, politycy i zwykli obywatele – wszyscy mogą paść ofiarą cyberataków. Furtką ...

Huawei zaskoczył. Zaatakuje nowy rynek

Chiński gigant w ostatnich latach zdobył wiodącą pozycję na rynku smartfonów i teraz planuje ...

Wzrosły przychody i zyski Apple. Słabiej sprzedają się tablety iPad.

Koncern z Cupertino miał rekordowe 62,9 mld dol. przychodu (20 proc. więcej niż przed ...

USA biją w chińskiego producenta czipów. Korzysta z nich armia ChRL?

Amerykańskie ministerstwo handlu USA wprowadziło zakaz dostawy amerykańskich podzespołów i części dla chińskiego producenta ...

Urządzenia domowe szkodliwie promieniują? Ekspert UJ wyjaśnia

Świat nauki jest podzielony w opinii, czy szkodliwe są wysokie czy niskie częstotliwości. Pole ...