Reklama
Rozwiń

Luksusowe marki modowe zaskoczyły. Wchodzą do gier

Boom na gry wideo sprawił, że ten kanał dotarcia do klientów dostrzegły największe marki modowe. Dom mody Balenciaga właśnie uruchomił własną grę – „Afterworld: The Age of Tomorrow”, w której prezentuje kolekcję jesień/zima 2021.

Publikacja: 07.12.2020 09:52

Luksusowe marki modowe zaskoczyły. Wchodzą do gier

Foto: Bloomberg

Gracze poruszają się w niej po wirtualnym królestwie, wykonując zadania i spotykając postaci ubrane w projekty wytwórni.

Tytuł jest dostępny w przeglądarkach internetowych. Ostatnio Burberry pokazał zaś najnowszą kolekcję na Twitchu (platforma transmisji gamingowych rozgrywek). Firma ta ma zresztą zawarte partnerstwo na rynku chińskim z gigantem branży gier – koncernem Tencent.

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Gry & e-Sport
Już jest hitem w USA. CD Projekt pokazał zwiastun „Wiedźmina 4” z niezwykłą grafiką
Gry & e-Sport
Kiedy pojawi się czwarty Wiedźmin? CD Projekt odsłania kolejne karty
Gry & e-Sport
A jednak wojna… Kontrowersyjna gra o rosyjskiej inwazji na Polskę
Gry & e-Sport
Cios dla graczy. Popularny menadżer piłkarski nie zostanie wydany
Materiał Promocyjny
Diablo Chairs i Jan Nowak rewolucjonizują rynek
Gry & e-Sport
W 2025 r. polscy producenci gier szykują premiery. Kto może odnieść sukces?