„Cyberpunk” już się zwrócił CD Projektowi. Ale na giełdzie mocne spadki

Wartość należności licencyjnych z tytułu sprzedaży przedpremierowej „Cyberpunka” we wszystkich kanałach cyfrowych przewyższyła łączne nakłady na produkcję i marketing.

Publikacja: 11.12.2020 09:40

„Cyberpunk” już się zwrócił CD Projektowi. Ale na giełdzie mocne spadki

Foto: Bloomberg

CD Projekt szacuje, że wartość należności licencyjnych z tytułu zrealizowanej sprzedaży przedpremierowej gry „Cyberpunk 2077” we wszystkich kanałach cyfrowych przewyższyła łączną sumę całkowitych nakładów na wyprodukowanie gry oraz kosztów jej marketingu i promocji, zarówno dotychczasowych, jak i planowanych do końca 2020 r. – podała spółka w komunikacie dziś rano.

CZYTAJ TAKŻE: Sklepy liczą na żniwa. Żadnych promocji na „Cyberpunka”

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Gry & e-Sport
Cios dla graczy. Popularny menadżer piłkarski nie zostanie wydany
Materiał Promocyjny
Diablo Chairs i Jan Nowak rewolucjonizują rynek
Gry & e-Sport
W 2025 r. polscy producenci gier szykują premiery. Kto może odnieść sukces?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem