Można zwracać „Cyberpunka”. Zarząd tłumaczy się z wpadki

CD Projekt znalazł się w nieciekawej sytuacji
CD Projekt

W pierwszym kwartale 2021 r. opublikujemy zaktualizowaną strategię. Teraz koncentrujemy się na poprawianiu gry i odzyskiwaniu zaufania graczy – powiedział podczas konferencji Adam Kiciński, prezes studia.

Zarząd CD Projektu zwołał konferencję, podczas której odpowiadał na szereg pytań, dotyczących negatywnych ocen wersji konsolowej „Cyberpunka 2077”. Poinformował, że podczas weekendu znaczna część błędów została naprawiona.

– W ciągu najbliższych siedmiu dni udostępnimy kolejny pakiet poprawek. A w styczniu i lutym pojawią się kolejne dwa pakiety – zapowiedział Adam Kiciński, prezes studia. Potwierdził również, że gracze, którzy są niezadowoleni z gry, mogą ją zwrócić.

CZYTAJ TAKŻE: Fatalne oceny „Cyberpunka” na konsole. Firma przeprasza, panika na giełdzie

– Oczywiście nie zachęcamy graczy do tego, mamy nadzieję, że dadzą nam szansę na poprawienie gry – dodał Marcin Iwiński z zarządu CD Projektu.

W oświadczeniu opublikowanym w mediach społecznościowych pojawiły się dziś rano dodatkowe informacje na ten temat. „W przypadku wersji cyfrowej powinniście skorzystać z reklamacji z poziomu sklepów PSN i Xbox, natomiast w przypadku wersji pudełkowej – zacząć od sklepu, w którym zakupiliście grę, a jeżeli to się nie uda, napisać mail na adres helpmerefund@cdprojektred.com” – czytamy w oświadczeniu.

Podczas konferencji padło wiele pytań, dotyczących dalszych planów studia, w tym dodatków do „Cyberpunka”  i trybu multiplayer. Wcześniej zakładano, że ten ostatni pojawi się w 2022 r. Czy tak się stanie?

–  Jest za wcześnie na podawanie konkretnych informacji na ten temat. Teraz koncentrujemy się na poprawianiu gry i odzyskiwaniu zaufania graczy – powiedział Kiciński.

CD Projekt podkreślił również, że wprawdzie wersja konsolowa wymaga poprawek, ale gra na PC dostaje coraz lepsze opinie, co widać po ocenach na Steamie. – Gra startowała od 70 proc. pozytywnych opinii, a teraz jest ich 79 proc. – podkreślili przedstawiciele studia.

Ile będzie kosztowała  „naprawa” wersji na konsole? – Nie podajemy takich informacji, ale jest to kwota nieistotna z punktu widzenia całego dotychczasowego budżetu – przekonuje studio. Poinformowało też, że błędy w wersji gry wydanej na poprzednią generację konsol wynikają z nieprawidłowej oceny skali problemów na etapie produkcji, a nie presji czasu przed premierą. Przypomnijmy, że premierę przekładano trzy razy.

Podczas konferencji padło też pytanie dlaczego spółka nie przekazała recenzentom gry w wersjach na konsole. – Do ostatniego dnia pracowaliśmy nad poprawkami – odpowiedział Marcin Iwiński.

Cyberpunk 2077” zadebiutował 10 grudnia. Od dnia premiery akcje CD Projektu bardzo mocno tanieją na giełdzie.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Smartfon pomoże niedowidzącym

Należąca do chińskiego producenta smartfonów Huawei spółka Honor stworzyła aplikację, która dzięki połączeniu sztucznej ...

Hakerzy atakują, pracownicy IT tracą pracę

Po atakach cyberprzestępców z zeszłego miesiąca na Florydzie, zwolniono menadżera działu IT w urzędzie ...

Roboty i algorytmy ratują zdrowie

Drukowanie narządów, maszyny wykonujące operacje oraz diagnostyka i leczenie na odległość – to tylko ...

Gry rozpychają się pod choinką. Kto wygrywa?

Producenci gier i sprzętu liczą w tym roku na udany świąteczny sezon. Cieszą się ...

Serwisy społecznościowe uciekają z Hongkongu. Nawet chiński TikTok

Opuszczanie Hongkongu przez popularne serwisy ma związek z nową polityką bezpieczeństwa narzucaną przez Chiny. ...

Drony będą miały tablice rejestracyjne

Wkrótce łatwo będzie można zidentyfikować drona dzięki obowiązkowym specjalnym elektronicznym tablicom rejestracyjnym.   Wytyczne ...